Cheap sjips

Gestart door Hans Duiven, 25-04-2011 21:59:42

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

M a r c

Ik denk dat de hele gebruikte automarkt gewoon onderuit is gegaan.... niet alleen de Volvo's. Alleen kleine zuinige autootjes verkopen momenteel voor téveel geld....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

jgvdv

NOG wel ;) mensen worden vanzelf weer verstandig.
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

animalT5R

Citaat van: jgvdv op 27-04-2011 09:08:38
NOG wel ;) mensen worden vanzelf weer verstandig.
Meen je dat nou serieus?
Denk je nou echt dat als de benzineprijs weer zakt[ooit] dat mensen dan een ''oude'' volvo 850 kopen..
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

jgvdv

nee dat niet maar wel dat er weer een grotere auto gekocht word ipv een koektrommel
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

petrolhead

Het is maar hoe je het bekijkt. Op een 15 jarige volvo schrijf je niet of nauwelijks meer af. Een nieuwere auto -afhankelijke type, bouwjaar, courantheid ect- schrijft ettelijke duizenden euro's per jaar af.
Dit verschil kun je weer in je volvo dan wel in je benzinetank stoppen.

Hebben we dit ook niet gezien bij de Amazone een jaar of 25 geleden (een studenten cult bak). Zo heb ik het idee dat de prijzen van de 945 en 245 stabiel blijven en zelfs stijgen t.o.v. 5 jaar geleden. Wellicht zal dit over een x-tijd ook gebeuren met de 850's maar dan is de helft waarschijnlijk vershredderd en blijft er een handje over. Maar dan over het algemeen in onberispelijke staat.

hé, mijn glazen bol geeft nu een fout melding.

UserID6342

Wrijf 'm eens  opnieuw op Charles ;D ;D

KUKO (Rob)

Is wel zo , als ik bij menigeen t rekensommetje er op los laat van wat zij kwijt zijn aan alleen afschrijving per jaar en dat ik daarvan mijn w.belasting en brandstof heb voor meerdere jaren geven ze mij gelijk . Maar de verborgen kosten zien ze niet ( afschrijving) alleen wat ze betalen aan mtb en  aan de pomp . Ik rij mn T5 wel.

Thys

Ik schrok wel een klein beetje toen ik zag dat ik het eerste kwartaal van dit jaar ongeveer 850 euro ex. btw aan lpg had verstookt :eusa_shifty:

rpakuypers

Citaat van: Thys op 30-04-2011 04:15:41
Ik schrok wel een klein beetje toen ik zag dat ik het eerste kwartaal van dit jaar ongeveer 850 euro ex. btw aan lpg had verstookt :eusa_shifty:

Mijn afrekening van elke maand is inmiddels ook al gestegen naar bijna 500 euro voor de V70 TDI en de 850. Van de andere kant kan ik steeds meer zelf doen en betaal ik niet de hoofdprijs voor de onderdelen en dat compenseert weer. En het rijgenot mag gerust wat kosten en elke hobby kost geld ..........

Groet,
Roger

aardigebas

2 jaar geleden kochten wij onze 854, inmiddels hebben we een dochter erbij en past alles prima in de wagen.
Ik ben 1.92 m lang en mijn vrouw 1.85 m lang en dit is 1 van de weinige auto's waar ik gewoon onder de binnenspiegel door kan kijken zonder mijn nek in alle posities te zetten. (bij stoplichten hoeft mijn kin niet op het stuur en mijn pupillen niet in mijn bovenste oogleden).
Mijn jongste dochter zit heerlijk in de kinderstoel en heeft ruimte voor haar voetjes, de oudste zit midden in op de speciale volvo kinderstoel en kan zo alles prachtig zien.

Op het werk hebben we pool auto's die we naast woon-werk verlicht zijn om te gebruiken:
vw seat citroen en renault, maar wat een verademing als ik weer naar huis rij in mijn 850.

Dit jaar wordt de auto 15 jaar en gaat die op de zaak van mijn vrouw, dus prijs technisch erg gunstig.
De km stand is nog onder de 2 ton, dus deze komt voorlopig niet in het museum.

wie dus een beetje slim nadenkt en niet met de meute meeloopt en net zo'n nieuwe auto wilt hebben als de buren.......!

zo.....even de veer uit de uitlaat halen van mijn 850!

arjen850

Ach, autorijden blijft emotie. Zelden blijft die emotie bij 1 en dezelfde auto hangen. Bezit van de zaak is immers het eind van het vermaak ;)

v40pokemon

Citaat van: arjen850 op 30-04-2011 14:39:59
Ach, autorijden blijft emotie. Zelden blijft die emotie bij 1 en dezelfde auto hangen. Bezit van de zaak is immers het eind van het vermaak ;)

Dat hoeft niet zo te zijn. Ik ben blij, met de aanhoudende brandstofkosten, dat ik deze niet meer zelf draag, maar de werkgever. Had ik nog met de diesel gereden dan was ik van mijn vergoeding van 0,19euro/km al 12ct aan brandstof kwijt geweest  ::)