Olie of koelvloeistof lekkage of iets anders?

Gestart door Berserker, 26-04-2011 17:45:37

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

volgens mij mag je carterventilatie ook vervangen worden :eusa_think:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

KIM

arjenT5R

nokkenas keerring aan nokkenas sensor en verdeler kant is vrij simpel zelluf te doen!
maar die zijn zo te zien beide lek
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

thuur

Citaat van: Jack v op 27-04-2011 18:55:41
volgens mij mag je carterventilatie ook vervangen worden :eusa_think:

Sodejuja.

Gr :o

Berserker

Balen, ik zal eerst kijken wat de apk aan reparatie kost, die keerringen aan sensor en verdeler kant doe ik dan zelf, de carterontluchting doe ik dan ook zelf, moet daar wel een how to topic voor zien te vinden wat me nog niet is gelukt en aan distributie zijde moet ik dan door een garage laten doen, maar zoals al eerder gezegt, worden de kosten meer dan 1500 euro dan gaat deze in het verkoop topic voor de onderdelen en koop ik een andere 850.

Kijk, dit was me nooit zo opgevallen omdat er nooit een plas olie onder de auto ligt, waar ik ook sta met mijn auto, het is er altijd droog, anders had ik natuurlijk veel eerder een topic hierover gestart en het probleem dan uiteraard veel eerder aangepakt, toen ik een maand of wat geleden mijn rechter aandrijf as verving was er nog niets aan vettigheid te zien bij mijn rechterwielkast aangezien mijn wagen niet op een brug stond, maar op een paar balken voor mijn huisdeur.
Dit is wel balen, maar ik leer hier wel iets van en weet wat ik moet doen nu (veel geleerd dankzij dit forum en de leden hier).