Vermogen 850 R

Gestart door arjen850, 03-05-2011 20:53:23

Vorige topic - Volgende topic

robin-850-92

Is dat niet aan de kruk?

walter leever

Citaat van: robin-850-92 op 20-07-2011 14:02:18
Is dat niet aan de kruk?

Nee joh aan de bar is 't veel meer, :evil: ;)

arjenT5R

Citaat van: Peter360 op 17-07-2011 17:46:54
Ik bedoelde 310 pk dat getuned is bij Rica, ook op de site van rica tuning staat dat de tuning van 250 pk naar 310 is gegaan en 350 nm naar 420 nm

Ehmmm maar natuurlijk de eerste moet het nog steeds halen zelfs aan de motor  :eusa_liar:

Verders klopt het dat de handharken begrensd zijn op 250 en de AT's op 230 km/h electronisch!

Heb de mijne AT omhoog laten zetten naar 250 km/h en ik haal nu netjes 256 op de gps  ;D

Een beetje chipper regelt dit zo voor je.

edit: jammer hoor dat ik het allemaal weer moet uitleggen ik dacht dat er hier mensen met kennis op het forum zaten  ;D ;D ;D een beetje in hun rooie frikandel rond karren en van dr neus maken over de handhark die er toevallig in zat bij aankoop kunnen ze wel hoor. Pfff poetsen totdat ze dr haar dr in kunnen kammen  ;)  :azn:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

KIM

Je bent toch niet jaloers?  :evil:

BenC70ES

Citaat van: arjenT5R op 20-07-2011 20:20:18
Verders klopt het dat de handharken begrensd zijn op 250 en de AT's op 230 km/h electronisch!

::)   Heel vreemd dan dat Volvo een topsnelheid opgeeft van 235 voor de R automaat.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

arjenT5R

Citaat van: BenC70ES op 20-07-2011 21:24:27

::)   Heel vreemd dan dat Volvo een topsnelheid opgeeft van 235 voor de R automaat.

oh zou zomaar kunnen hoor dat ie dan toch net wat harder loopt als de standaard T-5 automaat
het is iig allemaal software matig ingesteld

Powerpete

verklaar dan hoe mijn aardbei AT 245 op de tom tom loopt...  :eusa_snooty:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

arjenT5R

maruska

geschoren denk ik ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

daytonawim

Citaat van: Powerpete op 22-07-2011 22:39:57
verklaar dan hoe mijn aardbei AT 245 op de tom tom loopt...  :eusa_snooty:

Wind in de rug met een alpen afdaling zeker  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

daytonawim

Is het niet zo dat ze voor de fabrieksopgaven een fors aantal runs doen en daar het gemiddelde van nemen ?

Mij Scorpio automaat reed destijds ook veel harder dan de fabrieksopgave (zelfs met 5 volwassene in de auto)

maruska

eindeloze discussie dit ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

daytonawim

Bier en pinda's erbij  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Maar zonder gelul, het kan idd verschillen, ik heb met de Zilveren T5 Auromaat op Lpi 255 km/h op de tom tom gehad tussen Harlingen en Franeker, zoon zat er bij en heeft dit geconstateerd.

Hij was zeker niet gechipt.

Die audi chauffeur was zeker niet blij  8) 8)

Maar alles heeft invloed zoals  buiten temperatuur, wind, gewicht, soort brandstof, aflopende weg en niet onbelangrijk de banden.

arjen850

Citaat van: Peter360 op 17-07-2011 17:46:54
Ik bedoelde 310 pk dat getuned is bij Rica, ook op de site van rica tuning staat dat de tuning van 250 pk naar 310 is gegaan en 350 nm naar 420 nm

Ehmmm maar natuurlijk de eerste moet het nog steeds halen zelfs aan de motor  :eusa_liar:

Heb de mijne AT omhoog laten zetten naar 250 km/h en ik haal nu netjes 256 op de gps  ;D

Een beetje chipper regelt dit zo voor je.

edit: jammer hoor dat ik het allemaal weer moet uitleggen ik dacht dat er hier mensen met kennis op het forum zaten  ;D ;D ;D een beetje in hun rooie frikandel rond karren en van dr neus maken over de handhark die er toevallig in zat bij aankoop kunnen ze wel hoor. Pfff poetsen totdat ze dr haar dr in kunnen kammen  ;)  :azn:

Was jij degene die ook een rode met licht interieur wou ??? :eusa_think: ;D