(Mini) Clinic Poetsen ism Driven2Shine te huissen 11-06-2011

Gestart door Driven2Shine, 09-05-2011 17:29:43

Vorige topic - Volgende topic

rammstein01

Hallo allemaal,

Zit net op buienradar de 14-daagse verwachting even te inspecteren. Ziet er voor 11-06-2011 niet geheel florisant uit.

Zijn er nog belangrijke zaken wat de doorgang van de poetsclinic in de war kunnen schoppen behalve het weer? Of is regen geen reden om de clinic af te lasten?

Mij maakt het niet uit, smelt niet van een bui-tje regen.

Lees de reacties wel.

Rob

Driven2Shine

Er kan 1 auto binnen staan en die kunnen we dan vervolgens (mis)bruiken om alle stappen te laten zien.
Helaas heb ik niet de mogelijkheid om meerdere auto`s binnen te plaatsen.

Misschien veranderd de meerdaagse weersverwachting nog de komende dagen.

The Demon

Gezien het feit dat ik bovenaan het lijstje sta, mag Olijfje binnen staan? ::)
Ze heeft namenlijk een hekel aan regen  ::)

Ik weet alleen niet hoe ze op "misbruik" reageerd maar dat zien we dan wel weer  ;D

Groet,
The Demon.

P.S. @Steve, mijn broer komt waarschijnlijk niet mee (mag waarschijnlijk niet van zijn meissie  >:()

rammstein01

Okay, helemaal goed. Mijn s70 hoeft niet binnen te staan hoor. Kom er om te leren hoe, toepassen komt later wel. Morgen S70 eerst nog maar even naar de lokale spuiter brengen om een plekje onder de voorbumper weg te werken en de achterbumper te voorzien van een nieuwe laklaag.

Nee geen schade, maar meer de gebruikssporen van Misha even wegwerken  :D. Even onderhandelen of de linkerdorpel nog even meegenomen kan worden, zit wat instapschade.

Goh, mag wel na 16 maanden ongeschonden rijplezier.

Zonder tegenbericht tot volgende week zaterdag.

Rob

spijky

00 - Steve
01 - The Demon.
02 - Arnaud
03 - BBS ((ondervoorbehoud)
04 - Rammstein01
05 - Rainbird
06 -
07 -
08 - Vol!

Nog 2 plekken te vergeven en dan is het wederom vol.

Wegens wijziging in het rooster van mijn vriendin moet ik helaas mijn plekje afstaan  :'( :'(, Sorry Steve.
Ik  moet dan mijn dochter van 1,5 meenemen. Kan leuk worden maar is niet handig.
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Julius C.

00 - Steve
01 - The Demon.
02 - Arnaud
03 - BBS ((ondervoorbehoud)
04 - Rammstein01
05 - Rainbird
06 - Julius C.
07 -
08 - Vol!

Reactie van de gemalin van J.C. Op het forum van dat andere merk heet ik Cleo... En Spijkie (geloof ik :eusa_shifty:) als je dochter niet heel eenkennig is wil ik die dag wel oppassen hoor. We wonen in Arnhem dus dat is dichtbij genoeg in geval van calamiteiten.
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

daytonawim

Julius C.

Cleo: Ach, kijk maar eens op het huisdieren topic. Ik ben wel wat gewend  :eusa_whistle:
Jij mag Vicki zeggen...

spijky

Dat is aardig aangeboden, maar dat word een  :'( :'( dagje. Ze is een beetje aanhankelijk op dit moment.
My Bricksquad:

Julius C.

Had ik idd al een beetje ingeschat met haar leeftijd.. Maar ja, sommigen hebben er ook totaal geen last van.
Fijne dag dan samen!
Jij mag Vicki zeggen...

Driven2Shine

00 - Steve
01 - The Demon.
02 - Arnaud
03 - Rammstein01
04 - Rainbird
05 - Julius C.
06 -
07 -
08 - Vol!

En nog even een bijgewerkte lijst met deelnemers.

We beginnen morgen rond +- 10:00 met koffie of thee en hetgeen jullie meenemen voor bij de koffie *hint* :D
De dag eindigt wanneer de laatste weg gaat en dat zal ongeveer tussen 16:00 à 17:00 zijn of later als er speciale wensen zijn.

Alle contact gegevens vind je op de volgende pagina http://www.driven2shine.nl/contacts/

Mocht er iemand nog vragen hebben hoor ik het graag.

rammstein01

Hallo all,

De + hint+ is binnen ;D, en qua weer zal het allemaal wel meevallen als ik zo de digitale weerprofeet op 24 uur vooruit zet. En wat is er nu mooier dan een bui regen als je aan het autowassen bent?

Iemand die je op dat moment helpt!

Heb er zin an! Tot morgen.

Grtzz, vanuit een regenachtig Oosterhout

spijky

Succes morgen met poetsen. Ik was er graag bijgeweest
My Bricksquad:

Rainbird

Hallo,

Ook ik ben morgen van de party ben erg benieuwd

The Demon

Ik moet vroeg op (voor de zaterdag) maar ik zal er zijn met Olijfje, al voel ik me nu wel erg beroerd door mijn nek.
Ga maar vroeg naar bed vanavond om morgen er (redelijk) fris te staan.

Groet,
The Demon.