Achterbak

Gestart door maaikiehhh, 12-08-2009 18:47:10

Vorige topic - Volgende topic

maaikiehhh

Hoi,

Wat is het verschil qua maat achterbak van een volvo 850 of v70?
welke is groter?
en weet iemand de maten?

maaike

Ramses II

De carosserie van de 850 en de V70 (tot 2000) is hetzelfde dus de afmetingen zullen wel gelijk zijn.

maaikiehhh

850-maniak

en de maten (volgens het boekje):
lengte met achterbank in zitpositie  : 105 cm
lengte met achterbank neergeklapt : 182 cm
maximale breedte laadopening : 120 cm (let op , dat is onderin de opening , bovenin is het smaller )
maximale hoogte laadopening : 76 cm

Ik zelf heb er al eens een kast met een lengte van 196 cm ingepropt , met de achterklep gewoon dicht , de voorstoelen een behoorlijk eind naar voren en niet in de "ligstand ", maar rechtop , en de zitting van de achterbank er uit gehaald , zodat de kast helemaal tegen de voorstoelen aangeschoven kon worden .

hopelijk heb je wat aan deze maten.

MM

Citaat van: 850-maniak op 14-08-2009 15:17:00
Ik zelf heb er al eens een kast met een lengte van 196 cm ingepropt , met de achterklep gewoon dicht , de voorstoelen een behoorlijk eind naar voren en niet in de "ligstand ", maar rechtop , en de zitting van de achterbank er uit gehaald , zodat de kast helemaal tegen de voorstoelen aangeschoven kon worden .

Whow... kin op het stuur?
.. ik vond het met een kast van 185 al wat krap worden...

grt, M

Vulk

Vandaag een tuinhok van 2meter erin.

Joke moest naar huis rijden, want ik kon niet meer tussen het stuur en de zetel.

Maar het is thuis, nipt. ;D

Joeri

Citaat van: 850-maniak op 14-08-2009 15:17:00
en de maten (volgens het boekje):
lengte met achterbank in zitpositie  : 105 cm
lengte met achterbank neergeklapt : 182 cm
maximale breedte laadopening : 120 cm (let op , dat is onderin de opening , bovenin is het smaller )
maximale hoogte laadopening : 76 cm

hopelijk heb je wat aan deze maten.
Tja, een Amerikaanse koelkast zou dan net moeten passen....of niet  ::) : Hoogte in cm: 178 Breedte in cm: 90.2 Diepte in cm: 76.2
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Douwe

Citaat van: Vulk op 14-08-2009 19:51:33
Vandaag een tuinhok van 2meter erin.

Joke moest naar huis rijden, want ik kon niet meer tussen het stuur en de zetel.

Maar het is thuis, nipt. ;D
:eusa_clap: :eusa_clap:
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Sem

Wat een opgraving!  :o