Kinderstoel (iso fix) in een 850

Gestart door Vulk, 18-05-2011 19:37:55

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Citaat van: Vulk op 19-05-2011 21:44:16
De nagel op de kop...!
Ik boor er NIET in!
Tja, dan moet je niet zeuren. ;D
Roesten doet hij toch al. :evil: ;D

Oja, en de meeste kinderstoelen rammelen een beetje.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

NinaPaul

Citaat van: Vulk op 19-05-2011 19:23:22
Boren in de auto ga ik dus niet doen.
Kan het niet vastgezet worden aan de originele gordelbevestigingspunten?

natuurlijk kan dat, moet je even een steuntje lassen/buigen/smeden/slaan/toveren. Lijkt mij iets meer werk dan een gaatje boren.

maar als je niet wil boren moet je dat ook lekker niet doen! al zijn de opties dan beperkter
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

vinger

Hallo allen,

Ik weet dat dit een oud onderwerp is maar omdat ik nog niet eerder in het vooruitzicht was om vader te worden :angel: heb ik nu pas met het onderwerp ISO-fix te maken.
Ik heb na aanleiding van deze draad zo'n beugel van bovenstaande foto's in mijn bezit gekregen om in een 850 uit 1995 te bouwen. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit niet past!  :eusa_naughty:En ook niet een beetje. De beugel is te lang, gaat niet over een kabelgoot heen aan de linker zijde, komt te hoog te zitten in de rugleuning om deze nog om te kunnen klappen en volgens mij zit de schaal van de zitting ook in de weg omdat er geen ruimte is voor e.e.a. Ik heb dus een linker zijde.

Als iemand mij zou kunnen vertellen (lees "laten zien") hoe het wel kan dan zou ik dat héél graag weten (ben niet vies van een beetje lassen, boren en slijpen) want babybakjes met een gordel vast maken met je net blote rug in de regen..... Dat is 10x NIX! het past ook nog eens niet goed met een te korte gordel.

Heb in mijn V40 ook van die beugeltjes gezet en dat werkt heel erg prima met zo'n maxi cosi family fix

BVD!

Gr. Jan
Goei'ndag-eeb'n.....

Zeg maar!

Vulk

Gewoon een maxi cosi onderstel kopen dat je met de gordel vastzet.

Maxi cosi zelf klik je dan daar op vast. Latere stoelen blijven gewoon compleet in de auto staan.

Bostel

Inderdaad, ik heb die ook en dat heet de easybase. Ik heb ze wel 2dehands gekocht want nieuw zijn ze wel aan de prijs.
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!