verschil in loop tdi afhankelijk van buiten temperatuur?

Gestart door post767, 21-05-2011 22:50:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

post767

Mijn v70 tdi loopt op zodra de buiten temperatuur boven de 20 graden is veel mooier dan wanneer het bv 14 graden is. dit is vooral te merken aan het trillen bij stationair! Laats met 28 graden was het compleet weg.

Bij lage buiten temp resoneert het hele interieur mee, zeker wanneer hij nog niet op bedrijfs temp is.
Wanneer ik mijn rempedaal intrap. wordt het helemaal bont!

Heeft iemand hier een verklaring voor?

alvast bedankt

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Ewout Schalkwijk

'K zou zeggen: inspuitpomp, te vroeg... Maar een controle kan dat alleen maar uitsluiten.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

rpakuypers

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-05-2011 23:23:45
'K zou zeggen: inspuitpomp, te vroeg... Maar een controle kan dat alleen maar uitsluiten.

Ewøut

Even naar Pul op Urk, afspraak maken en voor een paar tientjes heb je weer een perfect afgestelde TDI .....

Groet,
Roger

Ewout Schalkwijk

Citaat van: rpakuypers op 21-05-2011 23:25:18
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-05-2011 23:23:45
'K zou zeggen: inspuitpomp, te vroeg... Maar een controle kan dat alleen maar uitsluiten.

Ewøut

Even naar Pul op Urk, afspraak maken en voor een paar tientjes heb je weer een perfect afgestelde TDI .....

Groet,
Roger

En ik ga zelf ook als ik over twee maanden weer in Nederland ben. :eusa_dance:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Mijn diesel was perfect afgesteld, liep mooi, maar bij intrappen van het rempedaal ging de boel trillen. Nooit geweten waardoor het kwam.
Er zijn er meer die er last van hebben.

thuur

Controleer ook je motorsteunen, vooral rechtsonder bij de distributie.


Gr 8)