Computer uitlezen

Gestart door Kees.R.S, 09-05-2011 21:40:30

Vorige topic - Volgende topic

Kees.R.S

Mijn startproblem is dus opgelost, nu denk ik "even" kijken of er nu wat in het geheugen staat en waarachtig op 'n plek waar ik de herkomst niet van kan achterhalen heb ik een storingscode: A6 code 314. Het gaat om 'n 855 2,5 20V glt uit '94.
Een paar jaar geleden heb ik hier wat lijsten gedownload met uitleg welke lijst waarvoor was, in mijn Kluwer handboek staan er ook wat maar de plek A6 kan ik niet verklaren of 'n verklaring voor vinden, wie oh wie? Op m'n computeruitlees stekkertje rechts in de motorruimte zijn in blokje A de pennen 1,2,3,6 en 7 bezet, voor 1,2,3 en 7 is een verklaring, nu 6 nog?

groet,

Kees  

haasje

Ludo

CiteerNaam:    Kees.R.S
Datum van registratie:    11-12-2006 22:30:52

Na 4,5 jaar, moet je toch van buiten weten, dat foutcode 314 over de nokkenassensor gaat.  :P
;)

Kees.R.S

19 pagina's doorgebladerd, inderdaad A6 komt alleen in '94 voor, duidelijk maar nu een lijst met storingcodes, want er worden maar 2 codes gegeven. Nu staat code 314 in A2 als nokkenassensor, geld deze lijst óók voor A6?

groet,

Kees   

haasje

A6 zit in alle 850 2,5 20v non-turbo met een lh 3.2 (volgens mij -my96)

De volledige lijst staat gelinkt in het 2de bericht.

Kees.R.S

"Even" geen tijd gehad, roffel rijdt gelukig toch, berichten én lijsten doorgespit, vorige keer niet scherp geweest, nu iets beter opgelet, thanks heren, mijn lijsten zijn kompleet en nu even afwachten tot moeders thuis is met de roffel en uitlezen die hap.

groet,

Kees   :eusa_clap:

Kees.R.S

Computer gereset, rijdt al weer een paar dagen storingvrij, uitgelezen (A6) geen storingen meer, thanks voor de support, deze kan weer op slot.

groet,

Kees