skoda supperb combi sneller als een 850 R

Gestart door capri, 21-05-2011 22:02:34

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Justin-850

Citaat van: 850i op 26-05-2011 12:28:30
Jah, het zijn prutauto's die BMW's.
Daarom verkopen ze ook zo slecht en hebben ze Chinezen nodig om op de been te blijven.
Ook lopen ze hopeloos achter op het gebied van motoren en automaatbakken, ook het weggedrag is niet te hachelen. Snap niet dat die dingen überhaupt nog te koop zijn hier. ;D

Dacht toch niet dat deze dingen door wie dan ook gezegd zijn in de discussie hierboven ???

850i

)()()sT

Nou, Volvo loopt voorop met AT's  :eusa_shifty:

Wat een topic  ;D

KIM

Citaat van: )()()sT op 26-05-2011 13:57:58
Wat een topic  ;D

Ja, we voelen ons aardig in onze trots aangetast...

Snellebaksteen

Zal ik het nog erger maken?
Een vectra 3.0 V6 diesel uit 2005 rijdt beter dan een V70n D5 uit 2003.
Ik ben gisteren vertrokken en vandaag weer terug, even op een neer naar Berlijn en dus heb ik een aardige indruk gekregen van deze wagen.
Veel stiller, veel meer beenruimte (zowel voor als achterin) en het weggedrag op hoge snelheid (boven de 180) is echt mega groot. Dit stuurt even strak als een Audi A6.
Tis dat het zo'n oersaai en lelijk ding is (het blijft tenslotte een opel) maar heel eerlijk: het rijdt erg goed!
Zelfs de stoelen zitten erg fijn: veel zijdelingse steun, lekker lange zittingen, airco in de stoel, mooie alcantara bekleding op de zitting en leer aan de zijkant.

Ik was heel erg verrast!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

MICHEL306

Deze vergelijking zegt meer over de skoda dan over de volvo,vraag is: waarom een volvo van 16 jaar oud? en geen een van het zelfde bouwjaar als de skoda....simpel alles van een vergelijkbaar bouwjaar is beter dan de skoda... :angel:

FGG

Citaat van: MICHEL306 op 27-05-2011 07:34:40
Deze vergelijking zegt meer over de skoda dan over de volvo,vraag is: waarom een volvo van 16 jaar oud? en geen een van het zelfde bouwjaar als de skoda....simpel alles van een vergelijkbaar bouwjaar is beter dan de skoda... :angel:

Omdat ze het icoon van de snelle estates zochten...

En ik denk dat er op dit moment genoeg auto's zijn van dezelfde prijs en/of klasse die niet aan de Skoda kunnen tippen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

850i

Ja natuurlijk, snap niet dat er mensen zijn die dat niet durven/kunnen/willen/bij machte zijn te erkennen.

FGG

Citaat van: 850i op 27-05-2011 08:42:17
Ja natuurlijk, snap niet dat er mensen zijn die dat niet durven/kunnen/willen/bij machte zijn te erkennen.

Hormonen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

arjen850

Tis rustig hier :eusa_whistle: Moet het weer wat aangewakkerd worden? ;D

Vulk

volvotje850

Ja dat hoeft met een skoda niet  ;D  :eusa_silenced:  :angel:

The Demon