850t5sound voorstellen

Gestart door 850t5sound, 18-05-2011 23:15:54

Vorige topic - Volgende topic

850t5sound

Dag mensen,
Ik ben Jaap, 21 jaar en kom uit Zwijndrecht.
Momenteel volg ik een opleiding werktuigbouwkunde en kan zodoende samen met mijn broer/volvo rijder aardig wat onderhoud zelf doen. Als eerste auto had ik een volvo 480 gtturbo. Dat was een geweldige auto en ik heb er veel aan gedaan om de auto technisch perfekt te krijgen. Maar nadat ik werd aangereden was het weg auto. Na een poos in een Saab 900 t8 te hebben gereden wilde ik toch weer een volvo. Ben begonnen met zoeken naar een 400 series turbo, maar na een aantal tegenvallende foto's en afspraken ben ik ook naar andere modellen gaan kijken. Zodoende kwam ik op dit forum terecht waar ik gelijk wat moois tegenkwam. Wat meer foto's opgevraagd en een afspraak gemaakt. De auto zag er vrij goed uit (itt tot veel 400 series met wielkastroest en dat soort problemen). Mijn broer reed het eerste rondje en na een keer terugschakelen en gas geven wist ik meteen dat het mijn auto werd. Een geweldig geluid, en vermogen genoeg om iedere rotonde/bocht gillend uit te komen. Dit is niet mijn standaard rijstijl ;Dmaar zo af en toe mag je de auto best gebruiken waarvoor hij bedoeld is. Terwijl het een heerlijke cruise auto is die weinig geluid maakt bij constante snelheden.
Standaard heeft de auto met de t5 226 pk's, maar de vorige eigenaar heeft hem laten chippen dus zal langs de dyno moeten om het exacte vermogen te weten. Ook is er achteraf een airco ingebouwd, en is er een andere uitlaat ondergegaan die alleen herrie maakt als je dat wil.
Maar goed, genoeg gezegd en nu wat foto's.

Laatste is nog van marktplaats want die heb ik nog niet gemaakt.
Ben al goed op weg om de auto van het nodige onderhoud en nieuwe onderdelen te voorzien en zal hier denk ik ook maar een project topic over openen. Zit ook met wat technische problemen en heb goede ervaringen met forums dus zal er nu ook wel uitkomen.

Groeten

dita

welkom Jaap,

mooi kleurtje  ;)
en succes uiteraard!
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

henry classic v70

Welkom op 't forum Jaap,

Mooie rooie Roffels heb je, veel plezier ermee!
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Justin-850

Hey, Welkom hier!

Mooie T5 zeg, lekker poets object ;)

Veel plezier ermee!

Gr. Justin

LQDI

Wilkommen!

Wat een mooie kleuuur! Mooie motor ook nog. Wat van uitlaat zit eronder?

gr. LQDI

daytonawim

Mooi kar man en van harte welkom hier.

martijn1989

21 jaar en dan al een T5. Goed bezig.
Valt me op dat er steeds meer jonge mensen een 850 / s70 aanschaffen.

Veel succes ermee. :eusa_dance:

den dis

echt een mooie roffel
kvindt de kleur zoooo mooi ;D
mvg
dennis

francois

ziet er goed uit  :o

grfr

rovelra

Welkom hier op dit prachtige forum!!!
Technische info is hier zat te vinden .

Wat betreft het 5cil roffel geluid , das verslavend !!!

HESSIE

mooie roffel,ik kom zelf uit dordrecht, ga die rooie in de gaten houden  8)