Handige buurman

Gestart door Hen3, 16-08-2002 08:45:07

Vorige topic - Volgende topic

Hen3

Mijn buurman is de carport aan het schilderen geweest met een verfroller met als gevolg dat ik geen zwarte 850 Estate meer had, maar een zwarte met witte stippen....... :'(

Werkelijk de hele auto zat er onder. Hij had het zelf al gemerkt en was ook direct gestopt (en heeft het netjes bij mij gemeld), maar het leed was al geschied. Door verwaaiing was het over de hele auto terecht gekomen  :o .......

Ik heb nog geprobeerd het zelf te verwijderen, maar dit ging niet zo gemakkelijk... Verzekeringswerk dus en naar een poetsbedrijf.

Ik heb gisteren m'n auto terug gekregen en hij ziet er werkelijk weer als een plaatje uit! De hele auto hebben ze gereinigd en gepoetst, inclusief de binnenkant!  :)

Hij heeft sinds ik hem heb nog niet zo geglommen! Is er toch nog wat goeds van gekomen  ;)

Groeten van een (weer zwarte) 850-er.
Hendri

denkweb

Waar woon je en wanneer schildert de buurman verder???

::)

Fokke 01.01.005

Ooit naar Buurman en Buurman (Villa Achterwerk, VPRO) gekeken?

Prachtig, dit soort verhalen horen niet alleen op het forum, maar nog meer in De Roffel! Foto's en verhaal naar de redactie gestuurd?

groeten,
Fokke
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

dutchdikkie

Wil je buurman die carport nog eens rolleren en daarbij mijn Volvo vol spetteren, een grondige poetsbuurt zou mijn gouden ros niet misstaan.
DD

s©ub@

ach, voor een poestbeurt zijn ook andere trucjes  ;D

mijn (maandag te leveren rode glt) word door de vorige eigenaar nog helemaal gepoetst voor de verkoop terwijl ik nog mooi €1250,- van de prijs afpingelde  ;D ;D ;D

zo kan het natuurlijk ook
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!