TomTom vraagje

Gestart door The Saint, 20-05-2011 18:54:12

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Ik geef mijn TomTom opdrachten via spraak. Dat gaat goed, maar hij blijft aan het eind, via tekst op het scherm, vragen of ik op een bepaalde tijd wil aankomen. Om die vraag te beantwoorden moet ik dan wel wel met mijn vinger naar het scherm, terwijl de rest dus via spraak gaat.

Ik wil daar vanaf, die vraag hoeft ie niet te stellen want ik beantwoord altijd met 'Nee'. Ik heb al eens alle schermpjes met opties doorlopen, maar ik kan niet vinden hoe ik van die overbodige vraag afkom.

Iemand de gouden tip?
No shirt no shoes, no pinball

haasje

Ik weet dat hij bij de meeste wel in de instellingen staat, maar waar in de instellingen kan afhankelijk zijn van het type TT

The Saint

Het is een 720 Go. Iemand nog tips?

Jack v

dat kun je niet uitschakelen, alleen als je handmatig invoert.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Saint

Bedank Jack!

weliswaar kl*te dat je het niet kunt uitschakelen, maar dit is beter dan een zoektocht die nooit afloopt  ;) ;D

Jack v

dat staat ook wel in de handleiding die je erbij gekregen hebt. Ik had hem in de vrachtwaggel en deed het altijd maar handmatig vond dat splaak niet jub van het :-X

Anders effe googlen krijg je een mooi pdf-je waar het ook in staat.

gr Jack
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Saint

Citaat van: Jack v op 23-05-2011 19:41:59
dat staat ook wel in de handleiding die je erbij gekregen hebt. Ik had hem in de vrachtwaggel en deed het altijd maar handmatig vond dat splaak niet jub van het :-X

Anders effe googlen krijg je een mooi pdf-je waar het ook in staat.

gr Jack

Ik ben van het 'rode type': metéén uitproberen, niet eerst de handleiding lezen  ;)

Spraak werkt trouwens bij mij vrij goed. Gebruik het nu in principe altijd. Ook makkelijker terwijl je rijdt. Alleen dat ene vingertje voor die ene vraag nog...  ;)

Henk855

Gewoon handmatig een adres invoeren dan krijg je vanzelf de vraag: Wil je deze vraag in het vervolg weergeven? Dan klik je nee en je bent er vanaf.
TomTom ik kan er mee lezen en schrijven, heb nog nooit een kaart gekocht en toch altijd de nieuwste kaartversie, nu kaart 870.3406 :D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com