Dubbel sierstuk V70 AWD.

Gestart door BBS, 13-01-2011 16:14:07

Vorige topic - Volgende topic

Jack007

hallo,

ik heb eveneens een awd maar ik laat er een maken custom...omdat ik persee wil hebben dat hij er echt nettjes onderzit...
verder is er iemand die mij kan helpen aan een downpipe 3" voor een awd..al is het alleen maar om hem na te  kunnen maken...
evt vergoeding voor lenen mogelijk!!!

MICHEL306

Ben eens rond aan het bellen, dubbele pijp laten maken kost 250!!euries....dan hebben we het over pakweg 2 meter rvs en een half uurtje lassen.....
damn...

)()()sT

Als het bij een uitlaten-bedrijf is vind ik dat nog niet eens zo duur. Rvs is prijzig, en arbeidsloon ook, is best wel wat tijd voor nodig. Heb je Wiep nou al gemaild?

MICHEL306

Het is een sloeber bedrijfje, hadden een drietal wagens al aangepast buiten staan, wat mij opviel was dat de contructie gespoten was in zilverkleur....waarom rvs spuiten in zilver denk ik dan....

Nee Wibo nog niet gemailed...heb nauwelijks tijd om me r**t af te vegen, oftewel erg druk op t ogenblik.
Als ik die upgrade ga doen moet t ook goed en snel...dus eerst maar eens even een eindstuk en 2 kapjes regelen.
Dan Wibo mailen...
gr M

Laserblue

Citaat van: Jack007 op 14-04-2011 18:13:50
hallo,

ik heb eveneens een awd maar ik laat er een maken custom...omdat ik persee wil hebben dat hij er echt nettjes onderzit...
verder is er iemand die mij kan helpen aan een downpipe 3" voor een awd..al is het alleen maar om hem na te  kunnen maken...
evt vergoeding voor lenen mogelijk!!!

Je vindt een Ferrita er niet netjes onderzitten?  ???

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

arjen850

Ik wel :eusa_drool:  Wat een geweldig interieur zit daar toch in :eusa_clap:

)()()sT

Ja, heb ik ook  8)
Die Ferrita zit er mooi onder; ik neem aan dat de poster bedoelt dat je bij de originele AWD-uitlaat die dempers behoorlijk onder de bumper uit ziet komen. De dempers bij de Ferrita lijken kleiner.

Laserblue

Citaat van: arjen850 op 21-05-2011 09:44:22
Ik wel :eusa_drool:  Wat een geweldig interieur zit daar toch in :eusa_clap:

Misschien moeten we een clubje oprichten  ;D

Laserblue

Citaat van: )()()sT op 21-05-2011 09:57:15
Ja, heb ik ook  8)
Die Ferrita zit er mooi onder; ik neem aan dat de poster bedoelt dat je bij de originele AWD-uitlaat die dempers behoorlijk onder de bumper uit ziet komen. De dempers bij de Ferrita lijken kleiner.

Bij mij zag je alleen die dwarsbuis goed, de dempers moet je gewoon zwart spuiten dan zie je ze echt niet meer :)

joebar

Citaat van: MICHEL306 op 21-05-2011 09:20:06
Het is een sloeber bedrijfje, hadden een drietal wagens al aangepast buiten staan, wat mij opviel was dat de contructie gespoten was in zilverkleur....waarom rvs spuiten in zilver denk ik dan....

Nee Wibo nog niet gemailed...heb nauwelijks tijd om me r**t af te vegen, oftewel erg druk op t ogenblik.
Als ik die upgrade ga doen moet t ook goed en snel...dus eerst maar eens even een eindstuk en 2 kapjes regelen.
Dan Wibo mailen...
gr M

Weet je zeker dat ze er lak op gspoten hebben, en niet "gezuurd" hebben, dat doen ze NL bij RVS om het verkleuren van het lassen er af te halen, daar door wordt het in eerste instantie wat doffer, maar kun je weer mooi wegpolijsten hoor

MICHEL306

Tja wat ik volgens mij zag was gewoon hittebestendig zilververf, dat zuren ziet er meer uit als verzinkt als ik mij niet vergis.

gr M