raar geluid bij rechtervoorwiel

Gestart door fpede, 11-03-2011 18:45:48

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Jack v op 12-03-2011 12:32:09
Citaat van: FGG op 12-03-2011 10:51:59
Citaat van: Jack v op 12-03-2011 10:01:07
Ik ga voor de distributie motorsteun, een endlink rammelt meer en dit is echt klonk.. of de motor op het subframe bonkt.

Ralle motorsteun klinkt als een defect wiellager en komt tevoorschijn bij bochten naar links
Die van mij deed het zelfs op een rechte weg als de auto door een hobbeltje ging. Hoorde je de motor gewoon op het frame bonken. Steun was dan ook compleet naar zn kl*ten. Zelfs de zijkanten waren gescheurd.

Mijn motorsteun viel als pulp uit elkaar bij de demontage, maar ik had 't echt alleen bij bochten naar links. Wel een TDi, kweenie of dat scheelt.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

fpede

heb nekeer gekeken,

dees dingske(hoe het ook noemt???) heb nekeer gevoeld, en kon da rubber zo wa omhoog trekken, en ronddraaien, terwijl dat bij de linkerkant vast zit,...
en die motorsteun is da dees,...

zoals ik al gezegd heb, ken er niet veel van,...
heb ook nekeer geprobeerd om in de wielkast te kijken, maar krijg mijn wiel er niet af(noob  :-[ :laugh:)
zal een dezer dagen nekeer samen mee mijn broer kijken,...
alvast al bedankt voor de info!

fpede

Ok, na het bezoekje aan de garage is het probleem opgelost, waar bij het eerste zicht het een veerpootschotelrubber bleek te zijn was het dat en een stabiliseerstang die dubbelgeplooid zat.... Kan nu dus heerlijk rustig rijden nu! :eusa_dance: