Stoelverwarming

Gestart door VolvoPhantom, 18-05-2004 22:22:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VolvoPhantom

Morguh mensen,

Hoewel ik al enkele maanden lid ben van de 850 club + forum laat ik (nog) maar weinig van me horen. Bij deze zal ik proberen daar wat verandering in te brengen.

Bij mijn 850 GLT werkt de pilotenstoelverwarming niet. De verwarming van de passagier doet ut wel.  Okay, ik weet het; de zomer komt eraan maar ik zou het toch op prijs stellen als het zou werken.
Heeft een GLT trouwens ook zo'n lampje int dashboard zitten wat zou moeten knipperen als je de gordel niet om hebt?

Heb onder de stoel gekeken of er misschien bedrading los kon liggen, maar ik zag nix.

Ik hoop van jullie te horen,
Rico




Oele

Meestal gaat het draadje kapot wat naar het matje loopt, soms is de thermoschakelaar defect of is de connector naar de thermoschakelaar los. (Met een multimeter moet je een heel end komen...)

Om het draadje te vervangen wat naar het matje loopt zul je de stoel moeten demonteren en de bekleding er een beetje af moeten halen, een kl.... te werk

Er staat volgens mij voldoende info op de site die je met zoeken kunt vinden, over dit onderwerp by the way...
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

Reitse

En het lampje voor de gordels zit ingebakken bij je interieurverlichtingsschakelaar boven je hoofd bij de achteruitkijkspiegel

ed

Klopt. Als dat rode irritante lampje het ook niet doet zonder gordel is waarschijnlijk de stekker of zekering of relais eruit.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!