Blogje van een Volvofreakje! - schade+herstel

Gestart door fpede, 28-05-2011 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

mr-officer

Citaat van: fpede op 14-06-2011 21:30:46
zwijg er mij van, da moet ook nog opt lijstje komen!
wat mij ook wel aanstaat is dezelfde grill maar in het zwart gespoten,
spijtig dat ik in zo'n dingen niet zo handig ben,... maar ooit zal ik het eens proberen! :eusa_angel:

Wit is inderdaad mooi!

Zwart embleemloos grilletje met titan velgen en een spoiler...KWIJL!!

Cheers, Vé

fpede

haha idd, nog tijd genoeg om het allemaal eens uit te proberen! en idd, titans,... of volans,.... of pegs,... pfff teveel keuze  :eusa_wall:

Rainbird

Citaat van: henry classic v70 op 14-06-2011 21:45:14
Citaat van: fpede op 14-06-2011 21:30:46
zwijg er mij van, da moet ook nog opt lijstje komen!
wat mij ook wel aanstaat is dezelfde grill maar in het zwart gespoten,
spijtig dat ik in zo'n dingen niet zo handig ben,... maar ooit zal ik het eens proberen! :eusa_angel:

Oefenen op een minder mooie grille die je vast wel voor heel weinig in handen kunt krijgen..
Chromen randje afplakken met dun (blauw) afplaktape; deze tape laat zich goed en mooi "rond" plakken (de hoeken van de grille), hebben ze bij de automaterialen zaak
Wat er gespoten moet worden licht opschuren en in een paar (3-4) dunne lagen spuiten met bijv. mat zwart van Motip.
Gaat je lukken!

De slash en volvo embleem moeten er ook af..........als je gaat spuiten natuurlijk ;D

:eusa_clap: :eusa_clap:
Dit maakt het forum leuk

mr-officer

Citaat van: fpede op 14-06-2011 21:49:20
haha idd, nog tijd genoeg om het allemaal eens uit te proberen! en idd, titans,... of volans,.... of pegs,... pfff teveel keuze  :eusa_wall:

Beter gezegd...alles goed, behalve wieldoppen ;)

Foto van 't interrieur?

fpede

niets tegen a poor man's rimm's eh ;D :eusa_wall:
maar as requested: foto's van interieur:(niets speciaals,)

aangezien het plastiek van de achterbank een beetje heel veel kapot is, en de andere stoelen ook niet echt schadeloos zijn, ga ik dat nog aan het todo lijstje toevoegen, net als een nieuw stuur btw

mr-officer

Had ik zelf nog niet eerder gezien, een blauw interieur. Vind volleder, of een "R" interieur erg mooi.

Kijk eens op MP. Daar worden al complete elektrische interieurs verkocht vanaf 300 euro.

Is ook wel een hoop geld hoor, maar leuke plannen voor de toekomst. Ik ben elke dag een euro aan het sparen voor de tintans :P;)

Cheers, Vé

fpede

hier tzelfde! maar zolang dat ik niet door de zetels zak, en ze nog vooruit en achteruit gaan,... mogen ze blijven zitten, en vind die zetels toch mooier dan volledige stoffen zetels.... pff, als ik geld zou krijgen om alles wat mij nu tegensteekt te vervangen.... allemaal origineel natuurlijk! :eusa_angel:

biliau

Mooie auto hoor! Maar wat voor een type is het? Dat kan ik nergens ontdekken.

Verder is iedereen gek op een spoiler, maar ik vind die de prachtige ronde daklijn verknoeien.

Groet, Leonard

elianmars

Citaat van: biliau op 14-06-2011 22:53:20

Groet, Leonard

Citaat van: fpede op 28-05-2011 14:50:20
kben dus Francis, en heb een Volvo 850 TDI,

Eerste post  ;D ;D

fpede

Citaat van: biliau op 14-06-2011 22:53:20
is idd een tdi,...
toch raar hoe foto's de boel kunnen belazeren, hij heeft echt dringend een keertje een proffesionele poetsbeurt nodig, welke ook op het lijstje mag staan... heb zelf eens geprobeerd met zo een kleitje op de motorkap, maar toch niet echt helemaal mijn ding...

KUKO (Rob)

Compleet lederen interieur heb ik nog wel, hangt alleen nog een auto omheen .
alleen zijn de voorstoelen niet verwarmt . Gr. Rob

fpede

nuja, dat interieur is nog niet zo dringend, het huidige zit nog altijd fantastisch en ga nu eerst  maar wat beginnen sparen voor onvoorziene uitgaven,.... en misschien voor een chiptje ook,....  ;D

marcoz84

Nette volvo, weet niet of je op zoek bent naar een leren interieur, d'r staat een antraciete 850 estate Turbo bij Autodemontage De Graaf in Valkenburg (zh) is cremekleurig en in goede staat. Als ik voor je moet informeren moet je me maar even pm'en.

henry classic v70

Citaat van: fpede op 15-06-2011 09:17:11
...ga nu eerst maar wat beginnen sparen voor onvoorziene uitgaven

Heel verstandig, je kan 't geld maar 1 x uitgeven...
Velgen en interieur zijn minder belangrijk.
Gezien je leeftijd (18, stond in je profiel) maak je de juiste keuze door eerst geld opzij te leggen en pas dingen gaat aanschaffen (zoals spoiler/velgen/interieur) als er genoeg overblift nà goed onderhoud.

Dat zie ik bij een enkeling wel eens anders gebeuren hier op 't forum....... :evil:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Citaat van: fpede op 15-06-2011 09:17:11
nuja, dat interieur is nog niet zo dringend, het huidige zit nog altijd fantastisch en ga nu eerst  maar wat beginnen sparen voor onvoorziene uitgaven,.... en misschien voor een chiptje ook,....  ;D
+ 1.  Dat doe je heel goed en zeer verstandig !