Help! Wat voor wielen onder mijn S70?

Gestart door Dane, 29-05-2011 18:48:59

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Gewoon even doorsparen en je kunt Comets kopen, dat zijn echt de mooiste velgen! Canisto's horen niet onder een S70, dan zijn de Nebula's de betere optie!
......om de keuze nog iets makkelijker te maken... :eusa_whistle:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Waylon

Ik vraag me bij brandschade niet af of velgen nog rond zijn, maar wel of ze nog even sterk als origineel zijn, is niet voor niks dat ze nog te koop zijn.

Dane

Comets vallen nog af (nu nog te duur, misschien over een tijdje), vanwege mijn 'Orig. Volvo - Tik' blijven over: Perfo's en Canisto's.

Iemand een Foto van een S70 / V70 met R Bumper en Perfo's? (16" en R Bumper klinkt als te klein, maar met goede verlaging?)

(Daarnaast een foto van een donkere S70 met Canisto's zou helemaal fantastisch zijn om de knoop door te hakken, op Google vind ik alleen lichte S70's met Canisto's)

daytonawim

Dane

@Wim: Toch niet googlen op foto's? Ik mag zelf ook wel wat doen.. Maar zoals hierboven aangegeven: Niet gevonden in de combinatie zoals in mijn vorige post beschreven.

daytonawim

Die in de prak ligt is een S70 met R bumper, ergens heb ik nog foto's toen die nog heel was.

Alleen ben ik niet zo van foto's netjes wegzetten, en heb er wel een kleine 10.000  :eusa_think:

Auk

Citaat van: Dane op 01-06-2011 08:49:25
...
(Daarnaast een foto van een donkere S70 met Canisto's zou helemaal fantastisch zijn om de knoop door te hakken, op Google vind ik alleen lichte S70's met Canisto's)

Mijn winter set-up, een betere foto heb ik op het moment niet maar vind het zelf enorm gelikt staan.

Auke
Volvo. for life

Sem

Citaat van: Auk op 01-06-2011 09:55:43
Citaat van: Dane op 01-06-2011 08:49:25
...
Mijn winter set-up, een betere foto heb ik op het moment niet maar vind het zelf enorm gelikt staan.

http://i496.photobucket.com/albums/rr325/Auk480/TD-HD-92%20S70%20T-5/P1050821.jpg
Yep...  Ik vind het mooi... ;) Ik zie het al, dit gaat het worden!  :D

Teddy81

Ik vind het ook erg mooi staan zeg!! :eusa_clap:

Sem

Citaat van: Teddy81 op 01-06-2011 10:37:22
Ik vind het ook erg mooi staan zeg!! :eusa_clap:

Nou.. ik begin bijna zelf te denken om er Canisto's onder te schroeven...  :eusa_think:  Staat wel een mooi setje te koop!  :evil:

p.s. leuk om de zien dat de hele familie Hoeksema op dit moment in dit topic zitten te neuzen... Wordt hier nog gewerkt of wat?!

Dane

@Sem: Ik heb straks nog wel een setje Perfo's voor je.., voor onder de SandStone V70 waar Marleen in gaat rijden. :evil:

Mensen, bedankt voor jullie reacties! Ik post foto's zodra de Canisto's er onder zitten..

En ja; ik ga nu als de wiederweerga aan het werk!

FGG

Tja, dat hele velgen-gedoe blijft toch een kwestie van smaak. En dan kijkt iedereen over dé foto op pagina 1:

Dat vind ík mooi.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Dane

FGG: 'Over' dè foto op pagina 1? Waar haal jij die foto vandaan? Thetys is idd erg mooi, maar vind maar eens een nette set. Eerlijk gezegd: Net iets mooier dan Canisto's.. Maar ondergetekende is ongeduldig en wil gewoon graag binnen 1 á 2 weken zijn auto 'klaar'. 

joebar

Sem