[FORUM-MEETING] 19 juni 2011 - Zwolle - BBQ

Gestart door -D©©©L-, 28-02-2011 19:25:17

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Nog even een extra groot applaus voor de mannen van de organisatie. Ruim terein, goed vleesch en veel gezelligheid. Prima dag zo!! :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_clap:

@ulkeman: Jazeker, dat wordt even contact opnemen met m'n garagist. Als dit de slang is (ff op de rekening nazoeken) die bij het plaatsen van de motor als nieuw vervangen is, dan moet ik er toch even over praten. Daarnaast moet deze gewoon vervangen worden. Ik wil een droge schone auto. Even hopen dat hij nog tijd heeft de komende twee weken. Ze hebben het druk daar, hij werkt voor de helft van de dealer prijzen (uurtarieven) dus hij heeft het altijd druk.

Op de terugweg een stuk met Azirafl opgereden tot hij  de afslag richting Noord-Holland moest maken. Daarna kwam ik net voor de A27/A28 kruising SNIX nog even tegen.

@Ralph: kijk even naar je rechter voorlicht. Deze _lijkt_ wat hoog te staan. Links had ik geen last van, die lijkt goed te staan.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

dopie

Was zeker geslaagd en de BBQ was goed met errug lekker vlees
Complimenten aan de organisatie :) :eusa_clap: :eusa_clap:

Thijs T5

Zo wij zijn ook weer thuis.

Is een zeer geslaagde dag geweest, ondanks de kleine man met de hamer in m'n hoofd...

Bedankt voor de organistie.

Groet Thijs

snix

Heerlijke middag/avond gehad. Veel bekenden gesproken en ook een paar nieuwen voor mij.
Vlees was heerlijk en alles goed en leuk geregeld.

Je hebt een mooie playground Marco !!

Thanks allemaal.

-D©©©L-

karel verzorgd de saus bij z'n vlees onder toezicht van de afdeling techniek.:

Ieder op zich is al een kunstwerkje, laat staan een tafel vol !

En als je niet genoeg hebt jat je het gewoon bij je pa van het bord....

Een klein overzicht van het gebeuren:

Niet lang nadat de laatste forumleden weg waren een beetje aan het opruimen, het was gezellig ! tijd ? 22:00  ;D

En, zoals het er de overige dagen van het jaar meestal uitziet...

Heel veel dank aan Karel van Slagerij Nieland voor het verzorgen van de Barbecue.  :eusa_clap: :eusa_clap:
Stephan, Mattie, Peter en Thijs; dank voor de hulp bij het leegmaken van de ruimte en klaarzetten van de spullen.
En natuurlijk de Forumleden die deelnamen aan deze bbq meeting, bedankt voor jullie komst.  8)

Er zijn wat voorzichtige stemmen opgegaan om dit volgend jaar nog eens te herhalen.

killerbee

Het was zeker weer gezellig ook zonder 850  :-[ :-[ :-[ :-[
Organisatoren weer hartelijk bedankt  :eusa_clap: :eusa_clap:
Zeker voor herhaling vatbaar  ;D ;D

Loezzie850

Ik sluit me aan bij de voorgangers: een leuke meeting! erg lekker barbequevlees en goed georganiseerd!

Leuk om eens de gezichten te zien achter de verhalen, na ruim een jaartje vooral mee te hebben gelezen op het forum en af en toe wat berichtjes en wat chatsessies.

arjenT5R

Ja was een mooie me(a)ting flinke opkomst ook! was een mooie rij 850's
hoop nieuwe gezichten gezien en gesproken.
BBQ was zeer goed geregeld van alles was genoeg en het was allemaal heel erg lekker.

's ochtends was er nog enige vorm van twijfel of we (thijs en ik) wel zouden gaan
beide een beste kabouter in het hoofd en ik een verstuikte enkel omdat ik me weer niet kon gedragen  ;D
Maar goed we waren gelukkig al halfverwege in het land dus met een uurtje ofzo waren we al in zwolle.

Was een mooie meet, en zeker voor herhaling vatbaar!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

henry classic v70

Zoo, dat ziet er errug lekker uit!
Hopelijk komt er volgend jaar een vervolg van deze meating ;D ;D

@ Arjen,
je liep er inderdaad wat mankjes bij zeg maar... :evil: en 's avonds een bikkel/'s morgens ook een bikkel toch :eusa_eh:

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Loezzie850

henry classic v70

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

MICHEL306

Zo eindelijk even de pc tot mijn beschikking, super dagje , prima organisatie lekker gegeten en erg gezellig, leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen.
Zelfs de dames die ik mee had waren onder de indruk van de organisatie en hebben zich prima vermaakt.
volgend jaar weer zou ik zeggen.

gr Michel

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

jrkalf

Citaat van: ulkeman op 20-06-2011 21:25:00
Citaat van: henry classic v70 op 20-06-2011 18:25:34
Citaat van: Loezzie850 op 20-06-2011 18:18:51
*iets met n TIG*  :eusa_whistle:

?

een heel groot lasapperaat met gasfles ergens inbrengen :eusa_whistle:
Beetje ATF er over en hij glibberde zo naar binnen. Arjen liep wel een beetje raar daarna.... ;D

sorry, grapje vanaf de volvochat.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Svenneh