dehaaz 850 t5

Gestart door dehaaz, 02-06-2011 11:14:38

Vorige topic - Volgende topic

hathü

Welkom en succes met de klusjes. Hondegeur? je koopt een hond neemt hem veel mee in de auto en je ruikt het niet meer. ;D ;)

marcoz84

Citrol helpt hier supergoed voor! Kun je gewoon bij de supermarkt kopen, driehoek zeep is ook een goed alternatief, oplossen in wat water, een goede borstel d'rbij en jij bent zo van je hondengeur af!

StefanCJ

Euuh ... Die foto in je eerste post, Maliebaan Utrecht?

:)

dehaaz

Citaat van: StefanCJ op 09-06-2011 12:58:36
Euuh ... Die foto in je eerste post, Maliebaan Utrecht?

:)

Ja dat klopt. woon ik lekker al 6 jaar antikraak!!!

Ik heb een hond gekregen bij die auto. Van alles wat ik er uit heb gestofzogen en geborsteld had ik een hond van kunnen maken!

Ga nog is boenen aan die auto. Met jullie tips.

-Net nieuwe multiriem erop gelegd en de piep is weg!!! Heerlijk

Waar ik wel van baal!!! Poetsmiddelen werken zo goed!! Je merkt het verschil te goed.  Had de auto al helemaal gepoets. Jeetje hij blinkt. Toch even turtle wax op een stukje!!! OHnee nog een mooiere blink!! Dan krijg je een tip om roodpoetsmiddel te gebruiken. Ja toch even kopen en proberen.

Iedereen in mijn straat denkt, wat is dat voor een mongool staat die weer zijn auto te poetsen.

blauweroffel

hondengeur:
zet een bakje met gemalen koffie (niet gebruikt ;D) een week in je auto.
Wil nog wel eens helpen

BR

Vulk

Tapijtreiniger al geprobeerd?

Henk855

855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Julius C.

:evil: Je hebt vast wel op het Saabforum geleerd van Bob hoe je een auto schoonmaakt...

enne... welkom hé!

Ps. het is hier een stuk gezelliger en gemoedelijker dan daaro!  :eusa_angel:
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

dehaaz

even paar foto's

Gister radio gehaald met Cd wisselaar! Voor de iphone eerst een fm transmitter geprobeerd. na 30 minuten rijden omgedraaid en een tape gekocht. Die tape werkt een stuk beter. Geluid vind ik prima!

Zo staat die er nu bij

zoals je ziet linkervoorscherm roets. Die ga ik morgen halen en ook een spoiler. Eindelijk die benzineklep houder. (stond echt lullig zonder klep)

Auto is wel goed nat bij de turbo en dan inlaat gedeelte. Zit daar alleen goed vol gebouwd. motorsteun zit daar niet handig.  Zodra oliefilter binnen is even alles goed schoonmaken en nieuwe olie erin en dan kijken waar die lek vandaan komt. Dan maar hopen dat het niet overal lekt ;D

dehaaz

Dit waren de advertentie foto's. helaas verder geen before foto's gemaakt

)()()sT

Aha, een semi-krokant uitlaatsierstuk van de T-5R had ie  8)

dehaaz

Citaat van: Julius C. op 10-06-2011 09:10:30
:evil: Je hebt vast wel op het Saabforum geleerd van Bob hoe je een auto schoonmaakt...

enne... welkom hé!

Ps. het is hier een stuk gezelliger en gemoedelijker dan daaro!  :eusa_angel:

Hahaha was nog niet heel druk met saab forum wel veel gelezen.  
Welke saab heb jij gehad?

dehaaz

dat heeft die nog. Ga ik maar is even aan mij lijstje toevoegen

Julius C.

Citaat van: dehaaz op 10-06-2011 16:00:14
Citaat van: Julius C. op 10-06-2011 09:10:30

enne... welkom hé!

Ps. het is hier een stuk gezelliger en gemoedelijker dan daaro!  :eusa_angel:

Hahaha was nog niet heel druk met saab forum wel veel gelezen. 
Welke saab heb jij gehad?

9-3 SE met KCP tuning en zoals het een echte Saab betaamt een bodemloze put, tenminste als daily driver dan.  :eusa_eh:
De eerste 900 T8 of -16 die niet aan de stoep vastroest moet ik nog tegenkomen. Alleen de volledig en correct onderhouden T's zijn joepie...maar dan betaal je ook de hoofdprijs.
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

dehaaz

Zoo rij er nu een tijdje in.

Wat een heerlijke wagen zeg.  Verwacht dat dit een keer een auto word die ik heel lang ga rijden.

Had al in een ander topic aangegeven dat ik een olie lekkage had en niet zo een klein beetje.  Ik was er optijd bij maar het is de carterventilatie geweest! Jeetje wat zat die verstop. Maar nu rij die weer heerlijk.

De hondengeur is er bijna uit. Ik leg er koffiepads in. Die trekken de geur er lekker uit. Alleen als de auto in de zon heeft gestaan komt de lucht nog wel eens naar boven.

Wat wel begint te kriebelen is een chip er in te doen. Ga ik maar eens leven waar ik het beste daarvoor naar toe kan ;D