stelt zich voor. aan (H) s70 DOP

Gestart door nooi-s70, 05-06-2011 20:22:37

Vorige topic - Volgende topic

nooi-s70

3,5 weitec veren, ja ik laat t doen voor een maat van me die werkt bij
Ton van kuyk dus dat is wel top!

Justin-850

Citaat van: nooi-s70 op 07-06-2011 08:44:06

Oow, dat is ook wel ideaal ja :D Ik heb het afgelopen week zelf gedaan, is opzich wel even werk (vooral de voorkant) maar een erg leuk klusje ;) En je steekt er weer wat van op :D

nooi-s70

Ja dat ik zeker waar ik het heb ook gedaan met wat vrienden van me bij me vorige auto me alfa, maar nu is dus me volvo aan de beurt! Want grip is nu ver te zoeken haha!:P

nooi-s70

Veerpootbrug binnen! Net even erop gezet nu nog wachtende voor me veren!

Justin-850

Citaat van: nooi-s70 op 07-06-2011 14:40:45
Veerpootbrug binnen! Net even erop gezet nu nog wachtende voor me veren!

Waar heb je deze besteld en wat kostte die? Ben ik wel benieuwd naar ;)

EDIT: Is het misschien niet een idee om een weblog op te starten met alle wijzigingen die je gedaan hebt en gaat doen? Dan blijft het voorsteltopic een beetje overzichtelijk ;)

Gr. Justin

nooi-s70

Voor mij was die 66 euro ! En ja lijkt me een strak plan ff kijke hoe je dat aan maak!

arjen850

Citaat van: Justin-850 op 07-06-2011 09:04:43
Citaat van: nooi-s70 op 07-06-2011 08:44:06

Oow, dat is ook wel ideaal ja :D Ik heb het afgelopen week zelf gedaan, is opzich wel even werk (vooral de voorkant) maar een erg leuk klusje ;) En je steekt er weer wat van op :D

Mwoah, die veren zitten er binnen een paar minuten onder

;D

robin-850-92

Valt inderdaad vlink mee, heb me 850 zaterdag even verlaagd met een knappe verenklem is het zo gedaan!

Michel-s70

Spanbandjes?...  :eusa_whistle: Nah , beter gewoon met een goede verenspanner! Die van mij zaten er toen ook zo onder :)

Justin-850

Citaat van: Michel-s70 op 07-06-2011 21:25:59
Spanbandjes?...  :eusa_whistle: Nah , beter gewoon met een goede verenspanner! Die van mij zaten er toen ook zo onder :)

Haha, nee liever niet met spanbandjes :P

Ik heb een setje veerspanners gehaald van 25,- bij een internetbedrijfje die ik toevallig wist te zitten :P Ben gewoon even naar binnen gewandeld en vijftien minuten later was ik al druk aan 't sleutelen :P

@Arjen: Dat is helemaal ideaal natuurlijk ;) ;D

nooi-s70

25 eu dat is ook geen geld trouwens waar heb je die vandaan? En waar in de biurt is het kom zelf uit alkmaar natuurlijk:p

henry classic v70

Staat in het profiel van Justin...........(op z'n forumnaam klikken)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

@Arjen: Dat is helemaal ideaal natuurlijk ;) ;D

Bij onze volvo's wil het wel met veerspanners, maar had laatst een Mondeo 2006 En die krijg je zonder zo'n veerpotenbank echt niet vergenoeg ingedrukt :eusa_snooty:

Vulk

Hoe slaag je er trouwens in om als 19-jarig meisje zo'n auto te rijden en nog centen voor tuning over te houden? :o

nooi-s70

Vriendelijk vriend ben 19 dat klopt maar ben een boy maar goed;)