Group buy xenon

Gestart door mikky, 06-06-2011 20:50:43

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

MVeldhuis

arjenT5R

Citaat van: mikky op 17-07-2011 18:12:43
Citaat van: arjenT5R op 17-07-2011 13:57:26
als je de naam van het topic nog niet eens juist kan spellen hoe kan je het dan ooit serieus nemen  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Die heb ik er op gezet, niet Jeff

Met alle respect hoor.... maar waar lees je dat het over jeff gaat dan?  :eusa_dance:

zoooo terug in je hoek  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

mikky

Zo beter stelletje,,,,,,,,,,,,,,,,, :evil:

;D

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

NinaPaul

Iedereen gelijk even zijn/haar reply onderwerp veranderen........
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

riQue

Even een korte update van de group buy. :)
Heb via Jeff een conversiesetje H1 besteld voor de 850.
Had gekozen voor een 6000K set.
Via een PM de kortingscode ontvangen en besteld via de website. De korting wordt dan ter plekke verrekend. 8)
Setje niet lang daarna ontvangen en gelijk aan de slag gegaan. :eusa_dance:

Voor wat betreft de duurzaamheid van de set kan ik nog niet zoveel zeggen.
Qua verpakking en documentatie is het in lijn met de prijs die je voor het setje betaalt. :)
Een gebruiksaanwijzing die gebrekkig vanuit het Chinees is vertaald naar het Engels, maar met twee stekkerverbindingen heb je die ook niet echt nodig.

Qua hardware is de set gewoon netjes te noemen. Dikke kabels, en rubberen afdichting in de stekkerverbindingen.
De ballasten zijn wat groot maar met wat creativiteit prima weg te werken; de kabels zijn er lang genoeg voor.

Inbouwen was een eenvoudige klus. Alleen beugeltje een beetje bijbuigen omdat de socket waar de xenonlamp in zit wat dikker is.

Hier een foto van na en voor de behandeling:

Gisteravond voor het eerst een rit in het pikkedonker gereden.
Wow wat een licht! Echt een hele nieuwe beleving.
6000K is me wel wat te blauw, volgende keer dus een 4300K set.

Een sfeerfoto gemaakt met een telefoon (met verre van perfecte camera):

)()()sT

Heb jij t setje gemonteerd met de lampunit erin? Want ik kan me herinneren dat het bij m'n 850 toen bijna onmogelijk was....
Ik wil in de 850 ook xenon, het licht is echt waardeloos, vooral omdat ik ook de V70 gewend ben.

riQue

Citaat van: )()()sT op 01-08-2011 10:16:51
Heb jij t setje gemonteerd met de lampunit erin? Want ik kan me herinneren dat het bij m'n 850 toen bijna onmogelijk was....
Ik wil in de 850 ook xenon, het licht is echt waardeloos, vooral omdat ik ook de V70 gewend ben.
Ja hoor dat was geen enkel probleem. Xenon lamp zelf past prima in de fitting, je moet alleen het beugeltje iets bijbuigen (zie topic van Yits geloof ik voor foto's van dat beugeltje).
Ook even zorgen voor een goeie boor waarmee je een gat van 25mm kunt boren in het dekseltje zodat je daar de kabels en thule in kunt duwen.

Jeff

Ziet er goed uit Rique, mooi dat je tevreden bent! In ieder geval heel veel veilige kilometers toegewenst. :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)