Richtingaanwijzer/grootlicht handle afgebroken

Gestart door khana38, 25-04-2011 10:32:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

khana38

Klaar met vervangen. Bleek eenvoudig. Kan gewoon met torx bitjes. Ik heb uit het 2€ vak van de bouwsuper een universele bitschroevendraaier gekocht met een teleskoopje met magneetje in de steel, dat tevens de bitjes in de steel vasthoudt.

Met torx15 bitje de bovenste en torx bitje 25 de onderste schroefjes eruit. Plastic kappen komen los, bovenste geheel verwijderen, onderste los laten hangen. Vervolgens de schakelaar met torxbitje 25 lossen, stekker los, nieuwe schakelaar stekker eraan, contact aan en testen, dan alles weer in omgekeerde volgorde terug monteren.

Mede-forumleen dank voor jullie snelle reacties en aanwijzingen.

groet, Kees

scorpion

hier op inpikken,
bij de v70 van mijn vrouw, gaat de pinker, lees richtingaanwijzer, niet meer uit bij het terugdraaien, enkel rechtse kant af en toe nog wel,
iemand een idee of dit ook op te lossen is met het vervangen van de hendel?? of zit het
"afspring" systeem op de stuurkolom?,
alvast bedankt voor de info!

rogerV701998

Citaat van: scorpion op 06-06-2011 19:10:54
hier op inpikken,
bij de v70 van mijn vrouw, gaat de pinker, lees richtingaanwijzer, niet meer uit bij het terugdraaien, enkel rechtse kant af en toe nog wel,
iemand een idee of dit ook op te lossen is met het vervangen van de hendel?? of zit het
"afspring" systeem op de stuurkolom?,
alvast bedankt voor de info!

Hendel vervangen:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,34004.msg904277.html#msg904277

khana38

"afspring" systeem zit in de voet van de handle-unit.

Succes en groet,

Kees

scorpion

ok, bedankt,
dit weekend eens sleutels vastnemen.