Meeting Tolkamer/s'Heerenberg met kleine toertocht door Duitsland.

Gestart door T-5R Jorn, 12-06-2011 15:35:02

Vorige topic - Volgende topic

T-5R Jorn

Thanx Mark, :D we gaan ons best doen om er ,ondanks de subtropische toestand in de lucht, er een leuke dag van te maken!
tot de volgende meeting ;)
MY RIDE 855 DOP T-5R

Rainbird

even hapje doen, en dan rijden. ongeveer een uurtje. zullen er tussen 1 en 1/2 2 zijn waarschijnlijk

henry classic v70

Citaat van: Rainbird op 24-07-2011 11:50:30
even hapje doen, en dan rijden. ongeveer een uurtje. zullen er tussen 1 en 1/2 2 zijn waarschijnlijk

Hey Rainbird....je doet jou forumnaam wel eer aan.. :eusa_whistle:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Snogiz

Oppas is gelukt, ben dus van de partij.

Nog ff snel hapje eten en dan richting Tolkamer.

T-5R Jorn

Zo...Ik ben ook weer thuis. Het is een natte, donkere maar vooral een hele leuke en gezellige middag geweest. De opkomst was niet hoog(mede dankzij het weer en de vakantieperiode) maar het was een zeer gezellig select clubje.  
Deelnemers bedankt voor deze zeer aangename middag! :eusa_clap:

In het totaal waren er vijf Volvo's aanwezig, helaas lieten de sedans verstek gaan want het waren alle 5 estate's; 4x 855 en 1x v70.

Ik heb nog veel meer foto's maar die komen later(waarschijnlijk morgen), en ik kijk uit naar de foto's van de deelnemers.

MY RIDE 855 DOP T-5R

Rainbird

Zo ook weer thuis met de familie, we hebben het erg gezellig gevonden. Ondanks het slechte weer toch leuke foto's gemaakt. Zal ze straks of morgen even in een album plaatsen.

Leuke rit, erg mooie omgeving daar.

Het was idd een Estate meeting zo maar erg gezellig, ondanks dat onze kleine er wat moeite mee had.

Organisatie bedankt  :eusa_clap:

Rainbird

Citaat van: henry classic v70 op 24-07-2011 12:06:09

Volgens mij is dat de tweede keer dat je die opmerking maakt  :eusa_dance: maar komen we elkaar ook nog ergens tegen? of hebben we elkaar als eens ontmoet?  ;)

0507880

He allemaal,

Hier een kleine album van de meeting/toertocht de rest is te veel regen druppels iets van 150 gemaakt :P tijdens het rijden

wat een geslaagde dag  :D

maruska

opvallend weinig "licht-gekleurde" auto's.... mooie foto's !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Snogiz

Vanmiddag voor het eerst een meeting bijgewoond. Ondanks de regen een leuke rit, en gezellig over Volvo's en andere zaken kunnen kletsen. Het was een gezellige en leuke meeting, zeker voor herhaling vatbaar!

Heren organisatoren: Bedankt!  :eusa_clap:

Ook een paar foto's uit mijn camera...

Rainbird

Hierbij ook nog een aantal foto's uit mijn camera

Gj-070

Jammer, kon er helaas niet bij zijn terwijl deze meeting zo dicht bij huis was. Nog een zwarte estate zou niet hebben misstaan op de foto's.
Volgende keer beter, hopelijk dan ook meer geluk met het weer.

henry classic v70

Citaat van: Rainbird op 24-07-2011 20:20:23

Volgens mij is dat de tweede keer dat je die opmerking maakt  :eusa_dance: maar komen we elkaar ook nog ergens tegen? of hebben we elkaar als eens ontmoet?  ;)

Geen idee of we elkaar al eens ontmoet hebben, zou zo maar kunnen.
En Rainbird > regen...? kan 't me niet herinneren :eusa_think:
Ondanks de regen lijkt het wel een leuke meeting ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Rainbird

Citaat van: henry classic v70 op 25-07-2011 08:14:27
Citaat van: Rainbird op 24-07-2011 20:20:23

Geen idee of we elkaar al eens ontmoet hebben, zou zo maar kunnen.
En Rainbird > regen...? kan 't me niet herinneren :eusa_think:
Ondanks de regen lijkt het wel een leuke meeting ;D

Het was inderdaad een kleine maar leuke meeting. Maar hebben het qua weer zeker Niet getroffen, als ik nu naar buiten kijk is het prachtig mooi weer.

T-5R Jorn

Bij deze nog de rest van mijn foto's

Aankomst in Tolkamer

Even binnen opwarmen met een bakje koffie of kopje thee

Het was de bedoeling dat de deelnemers elk afzonderlijk de rit zou rijden maar omdat we maar met vijf auto's waren hebben we in overleg besloten om in een "treintje" achter elkaar aan te rijden. Ik werd dus de hele middag achtervolgt door vier Volvo's en regelmatig gebumperkleefd door een zeer enthousiaste R  ;D

We hadden ook veel geluk met de spoorwegovergang :eusa_snooty: Bij elke overgang waren de bomen gelsoten, maar ach...dat leverde weer een leuk moment op om ff snel uit te stappen en wat foto's te maken

Terugkomst in Tolkamer

Iedereen nogmaals bedankt voor de zeer gezellige en geslaagde middag!

MY RIDE 855 DOP T-5R