Forum transport Nijmegen -> Nootdorp

Gestart door jrkalf, 13-06-2011 12:13:46

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Aloha,

Ik moet vanuit Nootdorp naar Nijmegen voor een klusje en als ik dan toch aan de andere kant van de wereld ben, dan moet ik uiteraard even op de koffie bij Dirk  ;D ;D

Als ik dan toch in Onderdelen Magazijn Dirk342 (.forum.nl) ben, kan ik net zo het een en ander meenemen richting Nootdorp zodat er in het westen wat af te halen is bij de dependance van het nijmegense uitgifte loket ;D

Heden ten dage hebben zich reeds gemeldt:
- Cas
- Thijs

Financiele afwikkeling moet je zelf regelen met Dirk, als het past achter in de auto neem ik het mee en anders blijft het staan tot je het zelf op komt halen.

Jelle
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

onderdeel is nog niet gedemonteerd, Dirk is drukkie druk, dus ik moet toch zelf eens die koffie maar gaan proeven daaro en het er zelf even afknutselen  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

Citaat van: cas op 13-06-2011 12:22:39
onderdeel is nog niet gedemonteerd, Dirk is drukkie druk, dus ik moet toch zelf eens die koffie maar gaan proeven daaro en het er zelf even afknutselen  ;D
Laten we even kijken hoe het er voor staat woensdag. Ik weet wat je nodig hebt en ik kan m'n kluskleren wel even achter in de auto gooien.

Jelle
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

Citaat van: jrkalf op 13-06-2011 12:26:37
Citaat van: cas op 13-06-2011 12:22:39
Laten we even kijken hoe het er voor staat woensdag. Ik weet wat je nodig hebt en ik kan m'n kluskleren wel even achter in de auto gooien.

Jelle

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

jullie weten dat de junior de magazijnbeheerder en deels wagenparkbeheerder is he ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R