Raam bestuurderskant gaat niet goed dicht(opgelost)

Gestart door mikky, 08-01-2011 23:28:08

Vorige topic - Volgende topic

thuur

mikky

Ja deze zit goed vast, eigenlijk zit alles goed vast behalve dan dat arm van het schaarmechanisme.

thuur

Wat een mysterie is dit zeg ;D

De raamrubbers zijn ook vrij, dwz er zit geen troep in en ze zijn niet dubbelgevouwen van binnen?

Gr ???

mikky

Ja zeg dat wel, ben ook al langs carglass gereden om daar eens te informeren en deze wisten het ook niet.

Rubbers zijn vrij van troep en zien er netjes uit.

Raam loopt goed in de rubbers, alleen bij het naar boven bewegen gaat het kantelen.
En zoals eerder beschreven kan ik het raam bij stilstand heen en weer halen.

Jack v

Is er ooit een ander raam ingekomen?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

mikky

Denk het wel lagen nog wat restjes in de deur, ik heb zelf in de 4 jaar dat ik deze auto bezit er geen last van gehad, dit probleem is ontstaan ver nadat ik raamwindschermen had geplaatst.

Dit was ook het eerste waar ik aan dacht, maar goed speling zit erin ook zonder windscherm, en bijrijderskant heeft er geen last van.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Elsje

Ik lees met interesse dit bericht ik heb namelijk hetzelfde probleem. Ik ben er nog steeds niet achter. Het lijkt net of het raam vlak voordat hij dicht zit aan de voorzijde vastloopt cq te veel weerstand ondervindt waardoor hij kantelt.  :eusa_doh:

mikky

Citaat van: Elsje op 02-03-2011 21:53:52
Ik lees met interesse dit bericht ik heb namelijk hetzelfde probleem. Ik ben er nog steeds niet achter. Het lijkt net of het raam vlak voordat hij dicht zit aan de voorzijde vastloopt cq te veel weerstand ondervindt waardoor hij kantelt.  :eusa_doh:

Heb jij ook dat je je hele raam heen en weer kan bewegen in welke stand dan ook ???

Citaat van: Jack v op 01-03-2011 13:34:14
Citaat van: thuur op 01-03-2011 11:41:34
Wat een mysterie is dit zeg ;D

Gr ???

Ja helaas wel, maar we komen er wel uit  ;)

mikky

Gevonden, nadat ik het raamrubber had vervangen, wat niks opleverde, heb ik het schaarmechanisme van de raam vervangen en ja hoor probleem opgelost, zat veel speling op de oude  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

UserID6342