Raad je Plaatje

Gestart door Arjenj, 14-06-2011 22:59:53

Vorige topic - Volgende topic

Arjenj

Ik ben vrijwel zeker dat onderstaande "ding" (+/- 10cm lang) onder mijn V70 '99 diesel vandaan komt. Er lag volgens mij echt niets op de weg voordat ik dit een paar keer onder mijn bodemplaat op en neer hoorde stuiteren alvorens ik het in mijn spiegel de berm in zag stuiteren... Maar wat is het? Het is duidelijk aan een kant afgebroken en aan de andere kant heeft er vermoed ik iets in gedraait gezeten? Ik zie zo snel niets geks onder mijn wagen of onder de motorkap en rij en remgedrag is ook niet veranderd na verlies van dit ding. Wie vertelt mij waar het vandaan komt?

Danny

Het heeft wel iets van een motersteun. Die kunne zow wel eens afbreken :o
M.V.G D@NNY                          

elianmars

Het lijkt afgeslepen te zijn. Qua kleur lijkt het op een onderdeel van het interieur (voorstoelen). Vaag.......  :eusa_think:

blauweroffel

Jack v

Citaat van: blauweroffel op 14-06-2011 23:27:24
radiateursteun?

BR
zat ik ook aan te denken of stuurpomp steun.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Arjenj

Gevonden! Het blijkt een steun voor de afdekplaat boven op het dieselblok te zijn.

Die plaat heb ik er nooit bij gehad. Waarom dit steuntje spontaan afbreekt blijft dus een behoorlijk raadsel, maar ik kan voorlopig weer gerust verder rijden, er breken slechts spontaan onderdelen van mijn motorblok...  :eusa_think:

UserID6342

Ik zou er toch even naar laten kijken, want aan dat steuntje 'hangt' wel je branstofpomp..... Voordat je dadelijk toch echt stilstaat.

rpakuypers

Citaat van: Arjenj op 14-06-2011 22:59:53
Ik ben vrijwel zeker dat onderstaande "ding" (+/- 10cm lang) onder mijn V70 '99 diesel vandaan komt. Er lag volgens mij echt niets op de weg voordat ik dit een paar keer onder mijn bodemplaat op en neer hoorde stuiteren alvorens ik het in mijn spiegel de berm in zag stuiteren... Maar wat is het? Het is duidelijk aan een kant afgebroken en aan de andere kant heeft er vermoed ik iets in gedraait gezeten? Ik zie zo snel niets geks onder mijn wagen of onder de motorkap en rij en remgedrag is ook niet veranderd na verlies van dit ding. Wie vertelt mij waar het vandaan komt?

https://lh5.googleusercontent.com/-WwpCYoWEfyk/TffH3dEwuLI/AAAAAAAAAWE/3lWsiA1djnE/s800/IMG-20110614-00063.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-vA9cA6huIqc/TffH4ie5H7I/AAAAAAAAAWQ/dJdYzZD_SjE/s800/IMG-20110614-00061.jpg

Aha, dus jij hebt hem gevonden ................ ik mis hem nu al minstens 5000 km en tot op heden is er nog niets vreemds gebeurd.

Groet,
Roger

Svenneh

Hahahahaha, serieus?

mr-officer

Heerlijk!!

Een Volvo blijft gewoon rijden :D:D