Krimpenerwaardmeeting 2011

Gestart door Bouke, 15-06-2011 22:38:38

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

effe dit hoor...

gezellige mensen,allemaal rijdend in een volvo,
een toerrit door het groene hart met hier en daar een flitspaal ,mooi weer, een wandeling, en een inwendige versterking wat goed verzorgt was in een mooie en hippe tent, een echte taart die verrekte lekker was, een goeie organisatie die er voor gezorgt heeft dat ik er van genoten heb!

allemaal reuze bedankt!   :eusa_clap: :eusa_clap:
richard

;)

elianmars

Citaat van: R.Bijl op 29-08-2011 13:43:34
Citaat van: elianmars op 29-08-2011 13:26:43
Tsssss..... Mark mocht wel op de X-Box. Onze jongens mochten er niet op van Rens en de zoon van Robin (tot groot verdriet van Kasper)  :eusa_snooty:  ;)

owkee,dat wist ik niet anders had ik even ingegrepen........ ;D
bij deze mijn welgemeende excuus!

en mark? kon je het van hem winnen?

Ah joh, geen probleem hoor. Ik zei al tegen Kasper dat-ie moet leren om voor zichzelf op te komen  ;)

Walter

zo ook ik nog even... Het was ons een waar genoegen, subliem gegeten bij Dita (aanrader voor een ieder die eens in Schoonhoven uit eten wil !!!) en een mooie route gereden. Bouke, bedankt voor het organiseren, Diederick bedankt voor het eten (sorry voor de afwas :-[), Linda bedankt voor de taart en Pa Glastra bedankt voor de foto's! En natuurlijk Extreme850 bedankt voor het organiseren van het Hooftman gedeelte!

Een hoop mensen gesproken maar ook veel weer niet... Je ziet bekende auto's maar zodra iedereen uitstapt, is het weer gokken wie wie is  ;D. En de wederhelft heeft het ook erg naar haar zin gehad, trof ook nog een oud buurmeisje die met Ferry mee was gekomen. Wereldje is klein... Ben benieuwd naar de andere foto's

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Walter

oh ja Robin, die uitlaat van Marcel klinkt erg goed. Heb er een tijdje achter gezeten en alleen als je vol gas geeft gaat het volume omhoog. Maar dan met een mooie diepe brom.

Oh ja II: Hub, bedankt voor het filmen :-)

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

Bouke

Zit ik hier helemaal klaar om de foto's er op te zetten,laat die klere camera zich niet uitlezen :evil: en ik heb er al zoveel kaas van gegeten :eusa_snooty: Dus nog ff geduld ,SORRY :-\

Taranis

Print je ze ook meteen even? Ik heb gisteren gehoord dat jij dat heel goed kan :eusa_whistle:

Bouke

Citaat van: Taranis op 29-08-2011 21:18:29
Print je ze ook meteen even? Ik heb gisteren gehoord dat jij dat heel goed kan :eusa_whistle:
:evil: :-\

Taranis

Martijn_B

Ik ben het briefje kwijt met de URL voor de foto's!

Zou iemand mij die opnieuw toe willen doen svp? (wellicht via PB).
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hayke

Fotootjes laten ook hier nog heel even op zich wachten. Waarschijnlijk pas later deze week. :-(

Sbv

Citaat van: hayke op 29-08-2011 21:55:50
Fotootjes laten ook hier nog heel even op zich wachten. Waarschijnlijk pas later deze week. :-(
Staan ze bij Bouke op de camera dan  :evil:

Nathalie

Heren,
Ik ben nu pas thuis van een Tup-bijeenkomst, ik zal morgen eens kijken waarom Bouke ze niet uitgelezen krijgt, nu ga ik lekker mijn bedje in! :eusa_doh:

Walter

Citaat van: Nathalie op 30-08-2011 01:00:10
Heren,
Ik ben nu pas thuis van een Tup-bijeenkomst, ik zal morgen eens kijken waarom Bouke ze niet uitgelezen krijgt, nu ga ik lekker mijn bedje in! :eusa_doh:

jij gaat rustig naar een plastic feestje terwijl je weet dat wij op de foto's zitten te wachten...

Facta non verba

Laserblue

Marcel, heb je geen beeldenvan de onboard Cam?  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*