foto,s zoals beloofd

Gestart door old but fast, 17-06-2011 17:30:03

Vorige topic - Volgende topic

old but fast

morgen echt de foto,s
gister ff bij et geweest om verse verdeelkap en rotor te kopen,bougiekabels niet op voorraad.
rubber olie dop ring gehaald bij volvo dealer ,en alles blijft droog,
net ff de km  stand uitgelezen,staat op 212,en met de a7 gevonden staat op 223 ,dus net ingelopen :}
heb motor ruimte schoongemaakt met dasty
morgen de rammels van de rem blokken fixen
alleen die kleine bonk rechts achter begrijp ik niet ,marc en ik heb gekeken geduwd,etc,maar niks gevonden ,dus eens voetjes van de vloer
mvgr obf

Justin-850

Foto's zien er goed uit :D Misschien een keer iets verlagen en weer een originele grill d'r in maken hem helemaal af ;)

Gr. Justin

old but fast

zo nieuwe ipd bovenste motorsteun erin ,makkie om ,de oude eruit te krijgen tikkie erop en eruit was tie ,nieuwe erin ook makkie ,blauwe magnecor kabels erop ,straks ff ritje maken
was tie weer voor vandaag  ;D

Walter

zo, zie je topic nu pas. Snap dat die lincoln van zijn plek kwam met die 460 voorin. Maat van me reed met een Caprice coupe met een gekietelde 454, draaide zijn hele aandrijfas tot een wokkel. En een Camaro met een 427 ('69 Corvette) met nitro en de nodige modificaties, die was levensgevaarlijk. Bouwer durfde nitro niet te gebruiken, dat zegt genoeg. Het geluid van zo'n orgel is mooi, al doet een 850 ook leuk mee.

Citaat van: old but fast op 17-06-2011 20:30:08
...svenska flieka knoela bra
Is dit uit ervaring?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

old but fast

ja uit ervaring  :eusa_shhh:

ja heb gevaren vroeger , dus het woord ,in elk stadje een schatje  ;D ;D

jij ook ????? ervaring ermee ?????

mvgr joris

Walter

nee, helaas niet. Wel te vaak mijn nek verrekt daar. En weet dat ze behoorlijk assertief zijn...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

arjenT5R

;D varen? vertel eens ik ben wtk op een gastanker
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

old but fast

yep begonnen in 1982 met kustvaart
daarna een aantal jaren later ,op de toen grootste chemicalien tanker van jo tankers uit spijkenisse [ 40.000 ton ]

god schiep mens en dier ,behalve een koopvaardij officier hahahhaha

was eerst matroos,later bootsman

wtk= werken pfffffff..... tuig......kundig ????    ;D ;D ;D ;D ;D ;D

m,n nieuwe ipd motorsteun [ bovenste]  geeft  iets meer trilling,wat meer roffel,en wat strakkere respons , dus ben tevreden  :eusa_clap:
mvgr joris

arjenT5R

ah leuk een beetje zeelui op het forum, ben nu 2 jaar in dienst bij anthony verder als 3e machinist,
10 weken varen 10 weken thuis leventje hoor  :D

Martijn_B

Citaat van: zwamborn op 17-06-2011 20:44:06
Citaat van: old but fast op 17-06-2011 20:30:08
welkom

was dit je lexus?  http://link.marktplaats.nl/458483930

blijft mooi he

nope m,n kenteken was 99-hb-..

ik rij al jaren geen usa meer ,dus wil nu eens svenska flieka knoela bra gaan rijden ,en de tijd zal het leren , 850,ziet er niet snel uit ,maar onderhuids yep ,geen meuk erop spoilers etc ,maar onder the hood mhhhh

zo reed een kennis jaren geleden met een mazda 323 met van die raam stickertjes erop voor de kids ,wel v8 en nos erin ,da,s kickeh

mvgr joris

Heet die kennis toevallig Eric Bauer? Lepelde V8-en in van alles, maar reed zelf idd in een Mazdaatje. Heb ik nog zien rijden op de dragstrip in Drachten, bloedsnel dat ding  :evil:

Grappig, dat is een oud collega van mij. Lepelde ook een V8 in een kever, gewoon originele wielen erop houden e.d. :)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

old but fast

ah leuk een beetje zeelui op het forum, ben nu 2 jaar in dienst bij anthony verder als 3e machinist,
10 weken varen 10 weken thuis leventje hoor 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ja idd kom ze bijna niet meer tegen die zee varenden
http://www.jotankers.com/FleetList/JoEik/tabid/95/Default.aspx

staat er nog maar 1 op waarop ik gevaren hebt ,jo eik ,zal eens m,n monsterboekje gaan zoeken naar namen etc

wat doet eric tegenwoordig ,????????

arjenT5R

Citaat van: old but fast op 17-07-2011 22:25:54
10 weken varen 10 weken thuis leventje hoor 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ja idd kom ze bijna niet meer tegen die zee varenden
http://www.jotankers.com/FleetList/JoEik/tabid/95/Default.aspx

staat er nog maar 1 op waarop ik gevaren hebt ,jo eik ,zal eens m,n monsterboekje gaan zoeken naar namen etc

wat doet eric tegenwoordig ,????????

Geen idee marinetraffic.com kan je alles volgen.

Nog met Izaak broere gevaren?

old but fast

ik ben op 21-12-1982 begonnen [ toen 3 weken 17 jaar oud ] bij sylvia carco uit groningen ,die werdt overgenomen door een ander bedrijf toen,kutlui ,heb ontslag genomen in noorwegen toen,

daarna belde jo tankers uit spijkenisse of ik wilde komen varen bij hun,bij elkaar kleine 8 jaar gevaren totaal,toen kwamen de filopinossen ,waren cheaper  :eusa_wall:
is al 25 jaar geleden ,toen was jij nog niet geboren zag ik op je profiel ahahhahaha

toen had je IJZEREN MANNEN op houten schepen ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

arjenT5R

old but fast

ik wens je behouden vaart toe arjen,ik ga achter het stuur zometeen ,ik ben weer begrafenis ondernemer [ rendac ], enschede ,en 2 x nijverdal ,son,dus vanacht weer thuis ,