Logo Volvo 850 Forum

Gestart door ed, 25-05-2004 15:18:54

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: s©ub@ op 02-06-2004 09:12:45
als die kleine stickertjes weer op voorraad zijn wel ja...

De mijne staan in nalevering  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Hen3

Een grilletje:

Op de auto ziet dit er dan zo uit:

Hoe vinden jullie zoiets? Vind ik persoonlijk meer logo dan een volledig front, hoewel dat zeker mooi gemaakt is. Een logo moet denk ik vooral eenvoudig zijn. Misschien is deze grill zelfs al te complex, maar daardoor wel erg herkenbaar als 850.

Hen3

BartT5R

Ok, pollers, begin er maar aan zou ik zeggen, we hebben 3 kanshebbers, de 2 fronten (met en zonder wielen) en de grille, kies daar uit en dan met of zonder naam.
Iedereen het eens? Anders gaat het hier nog lang duren en binnen een maand hebben we nog niks.
Afronden zou ik zeggen.

Wie plaatst de poll?

Ik heb ff geen tijd nu.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Hen3

.. en mochten we toch voor het front gaan (daar gaan wel stemmen voor op geloof ik), dan zou ik hem inderdaad met een witte rand er omheen doen zodat de wielen ook zichtbaar zijn en hem wit op transparant afdrukken. Om het verschil aan te geven met het clublogo (daar lijkt het nu toch wel een beetje op) is het misschien wat om toch het forum te vermelden als tekst?

op de auto ziet er dat dan zo uit (kan zowel op de ruit als op de lak):

J. Hoeksema

Ik weet dat er al aardig is doorontwikkeld is op het ontwerp van volvofront logo, maar ondanks dit toch het volgende......

Is een het misschien een idee op als logo de een Vikinghelm in bijvoorbeeld witte contourlijnen te ontwerpen. Ik ben helemaal niet handig met Photoshop of andere tools, maar ik heb gezien dat andere forumers hier zeer handig in zijn.

Dus als jullie dit mischien ook een goed idee lijkt? Leef je uit op het ontwerpen er van.

Ik ben zeer benieuwd wat de eventuele resultaten zullen zijn!!!!

Gr. Jafeth Hoeksema.

Hen3

NIEUWE VOORBEELDEN

--- edit ----
opties met Volvo Racing toegevoegd
--- edit ----

OK.... laatste ronde.

Ik heb de suggesties die de afgelopen tijd gedaan zijn en de uitslag van de poll die hier geplaatst was verwerkt in een nieuwe poll. De polluitslagen zijn gereset, dus.... opnieuw stemmen maar  ;D

Op veler verzoek is het @-teken uit de grill verwijderd.

De volgende opties zijn overgebleven:

Optie 1:
Front van een 850 zonder wielen

Optie 2:
Front van een 850 met wielen

Optie 3:
Als optie 2, met tekst 'VOLVO 850 FORUM'

Optie 4:
Vikinghelm met tekst 'VOLVO 850 FORUM'

Optie 5:
Als optie 4, maar zonder tekst.

Optie 6:
Variant op het Volvo racing logo

Optie 7:
Variant op het Volvo racing logo met tekst 'VOLVO 850 FORUM'

Optie 8:
Variant op het Volvo racing logo met tekst 'FORUM'

mario

Citaat van: Hen3 op 02-06-2004 11:43:57
De voorgaande poll was verdwenen, daarom maar even een nieuwe geplaatst.

sorrie, is mijn fout, ik wilde de poll samenvoegen met de andere thread omdat het hetzelfde onderwerp is, maar blijkbaar zijn alleen de berichten samengevoegd en is de poll verdwenen, bugje in de software.
:) ;) :(

konniekip

waarom kan het huidige logo niet blijven?

Ingrid

OK, braaf gestemd, ben benieuwd wat het gaat worden. Heb het gevoel of ik me net bij een bende heb aangesloten  ;)
Volvo is a girls best friend...

Hen3

Citaat van: konniekip op 02-06-2004 12:30:17
waarom kan het huidige logo niet blijven?

Het gaat om een sticker die we op de auto kunnen plakken, zodat we elkaar als forummers kunnen herkennen. Het gaat niet om het 850 club-logo.

Hen3

Reitse

Citaat van: Ingrid op 02-06-2004 12:40:14
OK, braaf gestemd, ben benieuwd wat het gaat worden. Heb het gevoel of ik me net bij een bende heb aangesloten  ;)
Wel veilige bende dit ;)

)()()sT

Ik ben overtuigd.... Het logo met "850 forum" erbij ziet er goed uit op de achterruit moet ik zeggen!

Ben eens benieuwd :)

Joris_Scholte

Enne, die Viking-helm vindt niemand iets?

Raf

ik vind van deze 5 die met 850forum eronder het leukst. wel wat groot.
en die @ vind ik afschuwelijk! we rijden Volvo!!!

Raf
De gustibus non disputandum est!

LekkeRRRR

Citaat van: Joris_Scholte op 02-06-2004 17:24:58
Enne, die Viking-helm vindt niemand iets?

Ja, dat vind ik wel iets.. Past beter bij de 'vis-filosofie'. Evenzo zou je het front van een vikingschip kunnen gebruiken, of... (vergelijk maar met de 'elch', maar die is duits)
;)/jan