Toch maar weer een volvo (iemand deze al eens bekeken??)

Gestart door The Judge, 08-09-2011 19:23:39

Vorige topic - Volgende topic

The Judge

Een 5 tal maanden geleden mijn 850 T5 verkocht en later een zeer mooie en goed rijdende Merc CLK320 gekocht.

Hoewel het een erg fijne auto is mis  :'(  ik de roffel heel erg. Toch teveel met het volvo virus besmet geraakt :evil: .

Ik ben dus weer opzoek naar een nieuwe roffel en heb besloten om voor een V70R te gaan (classic) AWD of FWD.

In Leeuwarden staat http://link.marktplaats.nl/477505048 deze v70r.

Heeft een forummer deze toevallig al eens bekeken. of heeft heeft iemand nog tips... ik hoor het graag

Groet

The Judge

Sbv

BenC70ES

Ik ken de wagen niet en ga alleen af op de foto's, maar lijkt me dat de bandenmaat vooraan één met een lager profiel als achteraan is, bij een AWD kan daar schade van komen...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Jack v

Citaat van: BenC70ES op 08-09-2011 20:14:40
Ik ken de wagen niet en ga alleen af op de foto's, maar lijkt me dat de bandenmaat vooraan één met een lager profiel als achteraan is, bij een AWD kan daar schade van komen...
goed punt, hier ziteen aardig verschil tussen. Volgens mij is het zelfs geen AWD meer dit kan nooit lang goed gaan.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

)()()sT

Ik zou voor een FWD gaan... ;)
Is ook goedkoper in de wegenbelasting.

The Judge

Omdat ik plotseling moest werken zaterdag ben ik er niet toe gekomen de auto te bekijken. Heb de verkoper wel een berichtje gestuurd met wat vragen over onderhoudshistorie e.d. maar nog niks vernomen (wil hem blijkbaar niet zonodig kwijt).

De verschillende banden voor en achter waren mij ook al opgevallen.

@ )()()st: die paar tientjes per kwartaal wegenbelasting kan mij niet zoveel schelen...

Zit er tussen FWD en AWD een groot verschil in verbruik??