Waarde 850 T-5R

Gestart door ruud, 21-06-2011 09:55:35

Vorige topic - Volgende topic

cas

mij t-5r heeft me 2250 euro gekost aankoop, maar inmiddels om hem netjes en extra te krijgen nu al rond de 5 a 6 in gestopt. en nog zit er enkele duizende aan te komen  ;D  de lak is nog niet netjes, oude blokje zit er nog in.

maarja.... het is en blijft leuk elke dag weer om er naar te kijken.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

Citaat van: cas op 21-06-2011 12:12:11
mij t-5r heeft me 2250 euro gekost aankoop, maar inmiddels om hem netjes en extra te krijgen nu al rond de 5 a 6 in gestopt. en nog zit er enkele duizende aan te komen  ;D  de lak is nog niet netjes, oude blokje zit er nog in.

maarja.... het is en blijft leuk elke dag weer om er naar te kijken.

Ik denk voor ons allemaal: er zit meer in dan dat je er ooit uit zal halen. Het is geen winst object, anders zouden we er heel anders ingestaan hebben en heel anders geklust hebben.

Dit is nu liefhebberij. En als iemand ooit een mooi plaatje wil kopen, dan kan het best... tegen een stevig prijskaartje. (of natuurlijk allemaal zelf doen)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hendrik75

mehn

Citaat van: hendrik75 op 21-06-2011 13:19:14
Wel mooi spul... maar voor dát geld??

http://www.witmerodijk.nl/index.php/cars/car/710

Beetje jammer dat het verhaal Witmer & Odijk er altijd bij plaatst nooit klopt.
Zou me niet verbazen als dit een 2.0 is met een iets optimistische kilometerstand.

Voor een origineel NL-se met handbak en complete historie zou ik dat misschien wel betalen als die echt in topstaat is.
Maar dan ook écht in topstaat zodat ik er de eerste 2 jaar alleen maar benzine in hoef te gooien.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

daytonawim

Ik vind het geen fijne website, je kan niet eens bladeren in de foto's.
De VPB is dat niet een engelse, die heeft toch die knik?

FGG

Citaat van: mehn op 21-06-2011 13:24:22
Citaat van: hendrik75 op 21-06-2011 13:19:14
Wel mooi spul... maar voor dát geld??

Beetje jammer dat het verhaal Witmer & Odijk er altijd bij plaatst nooit klopt.
Zou me niet verbazen als dit een 2.0 is met een iets optimistische kilometerstand.

Voor een origineel NL-se met handbak en complete historie zou ik dat misschien wel betalen als die echt in topstaat is.
Maar dan ook écht in topstaat zodat ik er de eerste 2 jaar alleen maar veel benzine in hoef te gooien.

:eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: daytonawim op 21-06-2011 13:48:56
Ik vind het geen fijne website, je kan niet eens bladeren in de foto's.

Waarom niet? Eerste aanklikken en vervolgens next,next,next,...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

cellini erwin

hallo, ik had aan ruud gevraagd eens na te vragen wat een t5r waard is. de reden is omdat een vriend van mij het boek onschatbare klassiekers heeft gekocht en daar stond in dat een t5r in A conditie 45000 euro zou waard zijn. kan het zelf eigenlijk niet geloven maar als iemand benieuwd is, is dat het boek dat je eens moet bekijken. ben zelf ook aan het wachten op dat boek
live fast, die hard

jrkalf

Citaat van: cellini erwin op 21-06-2011 19:36:25
hallo, ik had aan ruud gevraagd eens na te vragen wat een t5r waard is. de reden is omdat een vriend van mij het boek onschatbare klassiekers heeft gekocht en daar stond in dat een t5r in A conditie 45000 euro zou waard zijn. kan het zelf eigenlijk niet geloven maar als iemand benieuwd is, is dat het boek dat je eens moet bekijken. ben zelf ook aan het wachten op dat boek
hihi, volgens mij is dat de nieuwwaarde/ catalogus waarde zoals hij te boek staat.

Het klopt mehn, die eerste link eventjes met z'n kenteken door www.vwe.nl gefietst: T-5 2.0L (gezien de kleur en belettering gok ik wel op een T-5R, maar ja.. je kent het RDW en hoe ze dingen registreren.)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Ludo

Citaat van: cellini erwin op 21-06-2011 19:36:25

Hé Erwin.  ;D
Weet jij er zo ééntje staan dan?.
Ik ken er niet veel, die een hogere waarde hebben van amper 10% van dat bedrag.  :evil:

Misha

Ach, het antwoord is simpel: Iets is waard wat Iemand bereid is ervoor te betalen.

Ik zou een T5R kopen, in A-staat brengen en dan aan de auteur van het boek verkopen voor dat bedrag.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

big ben

Je hebt toch ook zo iets van dagwaarde en vervangingswaarde  :eusa_think: In mijn ogen is de dagwaarde : handelwaarde/ wateengekervoorgeeft ;).
De 20 v is getaxeert voor vervangingswaarde en is 3 jaar geldig, daar kan ik aardig mee uit de voeten.
Alhoewel.......... aanschaf + onderhoud = tot op heden ...........de vervangingswaarde    ;D.
Maar goed dat je niet alles van te voren weet  ::)

cellini erwin

hey ludo, de mijne?
neen wat ik eigenlijk wou weten of er nog iemand zo iets gelezen had.
zal zo snel ik dat boek gelezen heb posten wat erin stond
live fast, die hard

elmarconi

Citaat van: mehn op 21-06-2011 13:24:22

Voertuignummer zou voldoende moeten zijn?

--
Autogas Inside . . .

The Saint

Laatst nog ergens iets op dit forum gelezen (van FGG?) in de trant van: "een Volvo is veel waard, behalve als je 'm wilt verkopen..."

Jammer dat we niet in het kadaster kunnen zien waar ze nu écht voor zijn verhandeld  ;)
No shirt no shoes, no pinball