Auto slaat niet aan

Gestart door WillemA., 21-06-2011 14:08:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

snix

Ik zou relais 210/211 (boven je pedalen) of een van de twee even controleren wat daar allemaal in de buurt zit of bungeld. Duw hem even goed vast. Als er niets zit of alleen een van de twee meldt het hier even weer.

WillemA.

Bedankt voor de reaktie's, zal hier even naar gaan kijken.
Maak er inmiddels een studie van en heb het volgende opgemerkt. Op het moment dat ik de sleutel op contact zet hoor ik dat alles gaat werken (blower enz) Als ik dan doordraai en hij slaat dood dan vallen ook al deze geluiden weg. De auto is als het ware echt helemaal dood.
Daarnaast blijkt het sluiten en openen van de deuren niet de oorzaak te zijn van het wel weer starten. Ik heb onlangs de sleutel gewoon terugedraaid en weer opnieuw geprobeerd te starten, auto sloeg toen wel aan.
Mocht ik een expert in willen huren, wie in het Noorden van het land (omgeving Leek/Roden) heeft verstand van dit soort zaken??

NinaPaul

Wilde hulp bieden, maar ik vrees dat leuven/brussel iets te ver uit de buurt is ;)

Ik kan dan ook niets anders dan

/bump

voor je doen
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Jack v

Even kijken kan altijd als je wil kan je morgen wel naar Buitenpost komen Willem.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

WillemA.

Sorry voor de late reaktie, heb het de afgelopen tijd heel druk gehad.
Probleem is nog niet opgelost al doet het zich de afgelopen dagen niet voor. Het vreemde is dat het soms 2 dagen achter elkaar 4 keer per dag is en dan twee weken helemaal niet.
Dat zal het ook wel lastig maken om het probleem te vinden.
Maar ik maak heel erg graag gebruik van je aanbod, buitenpost is goed te doen voor mij.

t5play

heb hetzelfde probleem sinds ik de auto heb. nu toch weer zo'n 3/4 jaar. sleutel eruit en weer erin is dan altijd de oplossing.

antennering vervangen helpt niet. het is echt de startonderbreker. weet iemand hoe deze er tussenuit te halen?