inbouwframe SC-800RDS

Gestart door richard, 23-08-2004 10:50:17

Vorige topic - Volgende topic

richard

Als het een beetje meezit ben ik vanaf volgende week de trotse eigenaar van een 2.5 850 ;D ;D ;D.

In die 850 ('93 GLE Estate) zit een 1DIN radio. Nu kan ik aan een SC-800RDS 'bigfront' komen maarrrr..... Bij een 1DIN radio zit altijd een metalen inbouwframe waar je de radio 'inklikt'. Bij 'mijn' 'bigfront' zit die niet... :o

Heb ik iets dergelijks nodig voor een 'bigfront' of past die direkt in de middenconsole??? ???
Vragen, vragen, vragen ::)

BartT5R

Moet direct passen, er zijn vier gaten in de opening van de middenconsole, daar klikt je radio gewoon in, je hebt geen aparte inbouwframe nodig.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

thuur

Citaat van: Richard op 23-08-2004 10:50:17
Als het een beetje meezit ben ik vanaf volgende week de trotse eigenaar van een 2.5 850 ;D ;D ;D.

In die 850 ('93 GLE Estate) zit een 1DIN radio. Nu kan ik aan een SC-800RDS 'bigfront' komen maarrrr..... Bij een 1DIN radio zit altijd een metalen inbouwframe waar je de radio 'inklikt'. Bij 'mijn' 'bigfront' zit die niet... :o

Heb ik iets dergelijks nodig voor een 'bigfront' of past die direkt in de middenconsole??? ???
Vragen, vragen, vragen ::)

Hey Richard,

Gefeliciteerd met de auto ;)

De huidige radio (1 DIN) zit in een bracket wat vastgeklemd zit op het bakje onder de radio en middels omgevouwen lipjes aan dit frame. Zoals BartT5R al zegt: moet direct passen.

Het bakje zit nl. ook gewoon 'geklikt' vast en zonder dit bakje zou de radio naar beneden vallen.

Gr 8)

richard

Cool ;D ;D ;D
Bedankt voor de snelle antwoorden 8)