MarcoV is terug! Verkocht!!

Gestart door MarcoV, 25-06-2011 14:29:35

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: MarcoV op 26-06-2011 19:37:11
Citaat van: henry classic v70 op 26-06-2011 19:19:25
Citaat van: MarcoV op 26-06-2011 10:28:11
Er zal niet veel aan gebeuren  :eusa_whistle: maar er komen zeker andere wielen op

Bij deze kleur staan Tethys velgen superrr volgens mij.. alleen is de ET49 ipv ET43 :eusa_think:

Ik heb al een idee wat er onder moet,wordt volgens mij erg fraai,ff geduld mensen  ;D

MarcoV ;)

Als het maar geen 19 inch imiPegs zijn  ;D

MarcoV

@ Maruska, was ff leuk inderdaad,volgende keer met de Volvo ;D

@Elianmars, Nee,geen pecs dit keer,blijven raden haha.

MarcoV ;)

MarcoV

ps, weet iemand hoe ik die lege handtekening weg kan halen,kan het niet vinden in profiel?

MarcoV  ???

Duell

Handtekening ! tja das een feature van de vorige versie van het forum.
Dat kan je niet meer wijzigen. Je zou wel een foto op je photobucket kunnen plaatsen met precies de zelfde naam als je in je handtekening hebt staan.

fbm

Hij is terug!  :eusa_dance: met een heel mooi wagentje zo te zien!  :eusa_clap: Ga er weer lekker van genieten, maar ik ben benieuwd of je hem wel origineel kan houden?  :eusa_think:

8)

MarcoV

Citaat van: fbm op 27-06-2011 10:20:11
Hij is terug!  :eusa_dance: met een heel mooi wagentje zo te zien!  :eusa_clap: Ga er weer lekker van genieten, maar ik ben benieuwd of je hem wel origineel kan houden?  :eusa_think:

8)

Dank en tja wat is origineel, je hebt af-fabriek origineel en je hebt originele aanpassingen  ;D

MarcoV ;)

marcoz84

Mooi wagentje! Wat gaat er nog aan geknutseld worden? Of laat je hem zo ?

Groetjes,
Marc

MarcoV

Citaat van: marcoz84 op 27-06-2011 11:05:41
Mooi wagentje! Wat gaat er nog aan geknutseld worden? Of laat je hem zo ?

Groetjes,
Marc

Volg mijn weblog maar voor wat er gebeurd met deze 850  ;)

MarcoV

MarcoV

Gisteren bericht dat de 850 donderdag naar de RDW gaat,ben benieuwd hoe lang het duurt voor het kenteken er is!

MarcoV  8)

daytonawim

Kenteken duurd doorgaans een week.

MarcoV

Zo,de eerste projecten zijn al begonnen en ik heb de auto nog niet eens  ;D

Zo een mooie SC-801 met versterker ophalen voor het broodnodige geluid, en 21 Juli naar ET om de distributie en carterventilatie te vernieuwen.

Is kwa kmstand nog niet nodig maar is toch 16 jaar oud dus voor de zekerheid toch maar doen!
Foto's volgen als de auto binnen is en de klus aan de gang is.

MarcoV  ;)

MarcoV

Gisteren gebeld dat het nederlandse kenteken is afgegeven,als het goed is nu nog de APK en hoop de auto zaterdag te kunnen ophalen  :eusa_dance:
Was wat vertraging,blijkbaar is in Belgie een keer het kentekenbewijs vernieuwd en de oude zat bij de auto. De rdw moest het laatst afgegeven kenteken hebben dus die moest eerst nog opgestuurd worden door de Belgische rdw. Is gisteren dus bij de rdw in Groningen goedgekeurd en kenteken op afgegeven. Nog ff geduld dus  ;D

MarcoV ;)

daytonawim

Mischien krijg je ook wel RRR in je keneteken.

MarcoV

Ja,zou mooi zijn 85-RRR-0 haha. Is RRR nu al aan de beurt dan?
Als ik het kenteken weet plaats ik hem hier wel.

MarcoV ;)

Sbv

Vrees dat het al meer dan RRR zal gaan worden. Volgens mij heb ik bij ons al nieuwere kentekens voorbij zien komen