I'm Back again!! Zie weblog voor info

Gestart door MarcoV, 24-06-2011 14:00:31

Vorige topic - Volgende topic

RATFINK

Hey Marco, tijdje geleden  ;D

FGG

Welkom terug, Marco.

Gaat helemaal goed komen, zo. :eusa_dance:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

sas

Bekend verhaal, leuk dat je weer gaat roffelen!
Als je daar weer aan toe bent is alleen maar positief  :)
Ben benieuwd wat het word...
Gr.
Sas

jrkalf

MarcoV schijnt van de leuke auto pimping te zijn, wie weet wordt het deze keer een mooie CY gespoten c70 T-5 automaat cabrio met Saffron dak. 19" bandjes, ultrastijf en zo erg verlaagd dat de auto een fobie heeft voor hobbels. Een T-5R replica interieur, in het polestar blauw, met een volledig alcantyfus dashboard?

Klinkt als een uitdaging
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

850Tim

Hallo Marco,

Goed dat je er weer bij bent man.....

Tim
Simply the best.......

MarcoV

Het is gelukt jongens en meisjes,ik heb weer een volvo gescoord  :eusa_dance: :eusa_dance:
En ik mag lid blijven van dit forum met deze  ;D

Het is de volgende auto geworden, een 854 2.0 aut uit 1995 ik zal verdere ontwikkelingen en live foto's in mijn nieuwe weblog plaatsen.

Auto is echt zo fraai als op de foto's en is met originele afleverpapieren van 1e eigenaar en de auto is vanaf 0 km tot nu 111.000 aantoonbaar onderhouden door 1 en dezelfde garage in Belgie. ook het belgische nap-rapport is aanwezig,originele instructieboekje en 2 sleutels met 2 ab's!
Hij is optisch echt in nieuwstaat en rijdt super. Volgende week ophalen met vers kenteken en apk!

Bedankt voor de leuke reacties hier,voelt weer vertrouwd.

MarcoV  ;)

rammstein01

Gefeliciteerd, pracht exemplaar.

Veel geluk en plezier ermee. Ook een mooie kleur, die je niet vaak ziet.

Rob

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Geert-Jan

Komt zo de showroom uit.

Wat een net exemplaar :eusa_clap:, gefeliciteerd en daar zal je nog vele kilometers van kunnen genieten.

Volvo850Club lidnr.0504409

rogerV701998

Een nieuwe!! :o

Pracht exemplaar. :eusa_clap: Die paar foto's in de advertentie geven een globale indruk van de staat van de auto. ;D

Veel plezier met je aanwinst.

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

robin-850-92

Gefeliciteerd! Met je 'Nieuwe' 854!