[VOLVO 850 CLUBMEETING] Familiedag Toertocht/Picknick 11 september 2011

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 24-05-2011 11:29:16

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Club Nederland

Dit jaar een familiedag met een toertocht geschikt voor jong en oud. Na een kopje koffie gaan we toeren, zelfs de kinderen kunnen de wegwijzen! Onderweg stoppen we ergens voor een gezellige picknick en vervolgen we onze weg. Dit alles in de omgeving van de mooie achterhoek.

Aanmelden kan via http://aanmelden.volvo850club.nl

FGG

Misschien even de datum in de titel vermelden.

26 juni dus, helaas sta ik dan al een CY te poetsen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

LQDI

Citaat van: FGG op 24-05-2011 11:47:29
Misschien even de datum in de titel vermelden.

26 juni dus, helaas sta ik dan al een CY te poetsen.

En voel ik me verplicht om even te komen kijken;D

jrkalf

ik vind het vervelend om naar deze meeting toe te gaan als er al een eerdere meeting gepland is in het Zuid-Hollandse (Scheelt al snel een kleine 2 uur aanrijden) Vanille/aardbeien meeting

Helaas volvoclub net als de lustrum meeting... dit gaat het niet worden.
Wie weet de volgende club meeting.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

¤Gea¤

Citaat van: jrkalf op 26-05-2011 19:42:55
ik vind het vervelend om naar deze meeting toe te gaan als er al een eerdere meeting gepland is in het Zuid-Hollandse (Scheelt al snel een kleine 2 uur aanrijden) Vanille/aardbeien meeting
Helaas volvoclub net als de lustrum meeting... dit gaat het niet worden.
Wie weet de volgende club meeting.

Tijdens de ALV is deze datum al bekend gemaakt. Tevens stond deze al vanaf begin februari op de club agenda. Ook is dit vermeld in Roffel 34. Helaas is het niet te vermijden dat activiteiten samenvallen.

Volvo 850 Club Nederland

Beste allemaal,

Gezien de geringe aanmeldingen, hebben we besloten deze leuke tocht door te schuiven naar zondag 11 september.

De aanmeldingen kunnen binnenstromen ;D

hanss850

Altijd jammer als je je zelf erg hebt ingezet om iets leuks te organiseren. 11 september kan en wil ik ook wel komen zal me even via de clubsite aanmelden.

Voor de mensen die naar de familiedag hadden willen gaan. Er is zondag nog een leuk ander evenement de vanille aardbeimeeting zuid holland.

De ze is voor alle kleurtjes en uitvoeringen van de 850 en X70 classic
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

mafvanvolvo

Iedereen een prettige dag toegewenst daar in Twente ,voor ons helaas te ver.

Groet Ted.