mutsarella is my name

Gestart door mutsarella, 03-07-2011 22:10:49

Vorige topic - Volgende topic

mutsarella

hoi hoi,

ik ben Gabriella, 35 jaar, woon samen met mijn vriend in Oudesluis NH. Hobby's: motorrijden, bowlen (in competitieverband) marktplaatsen, mn katten, ...
Ik heb sinds november 2010 een 850, een zilvergrijze op LPG-G3, ik wou nooit wat van volvo weten vroeger, maar moet toch zeggen dat voor zo een "klassiker" het best een luxe, fijne auto is, ben dus wel een beetje verkocht hihi.
Moest wel ff wat investeren om m door de apk te krijgen, verder is het een prima auto, alleen de electra spoort niet helemaal, soms doet het ene ding het niet, dan weer wel, hij repareert zich ook wel s zelf, ik denk dat ik de Roffel maar Christine ga noemen hahaha.
Groetjes Gabriella

Jack v

Welkom, die probleempjes kun je mbv dit forum wel oplossen.
Fijne auto trouwens zo op de foto's ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

francois

welkom

soms niet en dan wel .......wat

starten dan denk ik contactslot  staat veel op het forum vermeldt

grfr

henry classic v70

Welkom op 't forum, nette 855 zo op de plaatjes :eusa_clap:
Staat de wagen altijd zo laag aan de achterkant, ook nadat je er een rit mee hebt gemaakt?
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

francois

er ligt volgens mij iets in (zwaar)

grfr

walter leever

Citaat van: francois op 03-07-2011 22:22:21
er ligt volgens mij iets in (zwaar)

grfr

ja,bowlingballen,hahahaha ;D

welkom trouwens,gabriella.

The Demon

Welkom Gabriella.

Hij hangt wat achterover, maar dat zal een reden hebben (iets zwaars in combinatie met de gastank).

Groet,
The Demon.

mutsarella

nee er ligt niets zwaars in, gastank idd, ik vond ook al dat ie achterover hangt, er zit zo een origineel volvo niveau regelaar ( ik weet niet precies wat de naam is), zo iets dat als je een aanhanger achter je auto knoop, hij zelf gaat bepalen dat ie omhoog moet.
Volgens mij werkt dat niet, misschien ook een electrische storing hahaha

Jack v

Even een setje nivomats eronder. Of verzwaarde veren.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

knip

hahah  zelfbepaler iets omhoog gaat ding,geweldig..  niveau regeling heet het.

mooie auto trouwens,zeker als hij zich zelf repareert ;D.

welkom hier.

groet knip

rovelra

Nivomat schokdempers heten die dingen !
Deze werken trouwens mechanisch.

mutsarella

Citaat van: francois op 03-07-2011 22:17:59
welkom

starten dan denk ik contactslot  staat veel op het forum vermeldt

grfr

de centrale vergrendeling werkt voor alle deuren behalve voor de bestuurderskant, maar soms doet ie het ook wel, als ik de auto op slot heb gedaan met de afstandsbediening en ik vergeet hem eerst te ontgrendelen ken de bestuurderskant open maak (want die is niet op slot) dan gaat het alarm meestal niet, maar een enkel keertje wel, het lampje dat je je gordel niet om hebt van de passagierskant brandt soms wel, maar meestal niet.

walter leever

Citaat van: mutsarella op 03-07-2011 22:44:46
Citaat van: francois op 03-07-2011 22:17:59
welkom

starten dan denk ik contactslot  staat veel op het forum vermeldt

grfr

de centrale vergrendeling werkt voor alle deuren behalve voor de bestuurderskant, maar soms doet ie het ook wel, als ik de auto op slot heb gedaan met de afstandsbediening en ik vergeet hem eerst te ontgrendelen ken de bestuurderskant open maak (want die is niet op slot) dan gaat het alarm meestal niet, maar een enkel keertje wel, het lampje dat je je gordel niet om hebt van de passagierskant brandt soms wel, maar meestal niet.

Volvo met een eigen wil? ;D

cas

dat valt reuze mee! Ik loop al een jaar te zoeken naar een storing, en heb er al een hoop andere verholpen!

welkom op dit zeer bruikbare forum  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

mutsarella

Volvo met een eigen wil? ;D
[/quote]

Yep,haha, is dat alleen die van mij of hebben meer last van die "eigen wijze"volvo?
Elke dag is weer een verrassing.
Ben er trouwens nog 1 vergeten, de radio: als je hem harder wil zetten dan gaat de volume op 0, als je hem zachter wil zetten, moet je hem eerst harder zetten (dan gaat ie op 0) dan kan ik hem weer wat harder zetten op de gewenste  volume hahaha, al doende leert men.