Spoedje ivm vakantie.. wat is er stuk aan de wasmachine.

Gestart door Misha, 01-07-2011 22:36:58

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: FGG op 02-07-2011 21:15:29
Citaat van: pooh op 01-07-2011 23:06:59
*niet vragen wat er defect was want dat weet ik echt niet meer*

Thuur?

Het trommellager: veel -heeeel veel- kabaal en bruin water wat onder de machine uit kwam gelopen. Een nieuw lager zou (exclusief inbouw!) duurder zijn dan een complete nieuwe wasmachine van dat model. Gelukkig was de verkoper die we confronteerden heel eerlijk: hij durft ze niet meer te verkopen. Voor de analen:

Die slechte wasmachine was een Bauknecht . Met een grote boog omheen lopen dus.

Gr :eusa_eh:

Vulk

Reitse

Citaat van: thuur op 03-07-2011 14:15:32
Citaat van: FGG op 02-07-2011 21:15:29
Citaat van: pooh op 01-07-2011 23:06:59
*niet vragen wat er defect was want dat weet ik echt niet meer*

Thuur?

Voor de analen:

Freudiaanse typefout? ;)

KIM

Even voor de goede orde: Wij hebben hier een Bauknecht wasmaschine en droger staan; die zijn beiden ongeveer 20 jaar oud. In al die tijd heb ik alleen in de wasmachine 1x het pompwieltje moeten vervangen.
Redelijk onverwoestbaar dus. De wasmachine gaat nu geluid maken, dus ik ga de lagers toch maar aanpakken (een oom in de wasmaschines heeft nog wat liggen).

De nieuwere typen zijn (zoals bij bijna alle producten) een stuk minder.

pooh

Citaat van: Vulk op 03-07-2011 14:17:50
Waren jullie niet beter af met een AEG? ;D
;D

was een overweging, gewoon om het hoge corny gehalte, maar het is een Asko geworden, en daar zijn we heel tevreden over.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

elianmars

Citaat van: Misha op 02-07-2011 12:55:37
de collector gereinigd met alcohol (door erop te spugen ja), licht opgeschuurd en de boel weer gemonteerd.

;D ;D

Mooi dat-ie weer werkt. Er zullen er zat zijn die gelijk een nieuwe wasmachine kopen, terwijl de boel voor weinig weer werkend is te maken.

Ik kan in zulke gevallen het ook niet laten om de boel uit elkaar te schroeven om te zien wat er loos kan zijn.
Soms moet ik na het uit elkaar schroeven alsnog een nieuwe bestellen, omdat ik het dan nog verder gesloopt heb, maar dat terzijde  :eusa_shifty:

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Citaat van: KIM op 03-07-2011 16:09:36

Even voor de goede orde: Wij hebben hier een Bauknecht wasmaschine en droger staan; die zijn beiden ongeveer 20 jaar oud. In al die tijd heb ik alleen in de wasmachine 1x het pompwieltje moeten vervangen.
Redelijk onverwoestbaar dus. De wasmachine gaat nu geluid maken, dus ik ga de lagers toch maar aanpakken (een oom in de wasmaschines heeft nog wat liggen).

Misschien waren ze 20 jaar geleden goed, maar die tijd is dan toch voorbij als ik de verkoper mag geloven.

Gr ;)

BBS

Jullie weten toch waar AEG voor staat ??? ;D

Altijd Eeuwig Gedonder  ;D
Volvoloos....

gerardgrobben

Citaat van: BBS op 06-07-2011 04:26:35

Jullie weten toch waar AEG voor staat ??? ;D

Altijd Eeuwig Gedonder  ;D

Verrotte Onderdelen Liggen Verder Op...

http://www.rijmgein.nl/taalhumor/grappige_afkortingen.html
tuba or not tuba, that's the question

Reitse

Citaat van: thuur op 06-07-2011 00:23:32
Citaat van: KIM op 03-07-2011 16:09:36

Misschien waren ze 20 jaar geleden goed, maar die tijd is dan toch voorbij als ik de verkoper mag geloven.

Gr ;)
Tsja, een verkoper heeft niks aan een wasmachine die 30 jaar meegaat, die wil het liefst elk jaar een verkopen.

Geloof nooit een verkoper op z'n ogen ;)

V70geRwin

je kan altijd nog leasen  ;D

btw voor een miele of welk duur merk dan ook kan je een heleboel candy wasmachines kopen, eens kijken wat er dan het langste mee gaat  ;)

Marc O.

Citaat van: spekkie99 op 06-07-2011 11:25:26
je kan altijd nog leasen  ;D

btw voor een miele of welk duur merk dan ook kan je een heleboel candy wasmachines kopen, eens kijken wat er dan het langste mee gaat  ;)

Met die insteek kocht ik 15 jaar geleden een Zanussi. Het kreng ging vorig jaar pas stuk :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

joebar

vandaag de hak maar doorgeknoopt...
Miele aangeschaft, schowroom-model, laatste exemplaar, krasje op de zijkant,  van 1200 voor net 800 zo mee kunnen nemen...direct in de volvo gemikkerd
dus zelfs bij BCC kun je onderhandelen...
kijken of deze het ook weer 27 jaar volhoudt