Lifehammer bevestiging

Gestart door Fokke 01.01.005, 30-05-2004 23:55:16

Vorige topic - Volgende topic

Bas850

Ook bij mij ligt hij nog los in het linker opbergvakje, ga ook maar eens naar een betere plek zoeken. Als ik hem in mijn opbergvak van de middenconsole kan krijgen lijkt me dat een mooie optie.

Groet Bas
"to finish first, you first have to finish"

Ingrid

Citaat van: Bas850 op 01-06-2004 12:08:48
Als ik hem in mijn opbergvak van de middenconsole kan krijgen lijkt me dat een mooie optie.

Zou dat passen, volgens mij krijg je dat ding er dan nooit meer van je levensdagen uit?
Volvo is a girls best friend...

TTT242

In België zou je nog moeten oppassen bij een wegcontrole en ze zien het ding liggen.
Ze zouden wel eens kunnen denken dat je er inbraken mee doet in andere wagens. >:(
Of dat je het uit een bus van het openbaar vervoer gejat hebt...
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Bas850

Citaat van: Ingrid op 01-06-2004 12:45:08
Citaat van: Bas850 op 01-06-2004 12:08:48
Als ik hem in mijn opbergvak van de middenconsole kan krijgen lijkt me dat een mooie optie.

Zou dat passen, volgens mij krijg je dat ding er dan nooit meer van je levensdagen uit?

Weet het niet moet het nog proberem
"to finish first, you first have to finish"

Pretorian

Ik moet er nog eens een aanschaffen maar kom alleen maar van die afschuwelijke oranje modellen tegen. Oke ze zullen best werken maar het oog wil ook wat. Ik weet dat ze er ook in chroom of titanium kleur zijn
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

denkweb

Ik heb zo'n ding nog nooit nodig gehad en heb deze daarom ook preventief niet ik de auto liggen ;)

Is idd wel een nuttige aankoop echter, als ik er binnenkort tegenaan loop (kan zeer doen, ik weet het!) dan zal ik niet aarzelen er eentje ergens in de auto te monteren...

HaRdCoRe-WeZ

Citaat van: Pretorian op 02-06-2004 22:28:47
Ik moet er nog eens een aanschaffen maar kom alleen maar van die afschuwelijke oranje modellen tegen. Oke ze zullen best werken maar het oog wil ook wat. Ik weet dat ze er ook in chroom of titanium kleur zijn

Die zijn er idd...bij een beetje grote automaterialen zaak vindt je ze wel.

Joris_Scholte

Citaat van: TTT242 op 01-06-2004 13:09:42
Of dat je het uit een bus van het openbaar vervoer gejat hebt...

Dan zou er een stuk staalkabel aan moeten zitten. Maar inderdaad, ook die worden bij ons wel eens uit bussen gejat....  ;D

denkweb

Lekker dat zoemertje bij de chauffeur dat dan af blijft gaan ;)

s©ub@

... en de chauffeur daarna in de garage; kan dat irritante piepje niet uit???

niet in de gaten hebbend dat zijn noodhamertje geleend is door een onverlaat... (pas 3x meegemaakt... :-\)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Joris_Scholte

3x pas? Je moest eens weten ....

Joris_Scholte

Ook de R is sinds vanmiddag voorzien van een noodhamer. De meesten zullen er wel van gruwelen, maar ik heb m aan het plafond gezet, voorin net achter de unit van de courtesy lights.

mark20v

Citaat van: Joris_Scholte op 04-06-2004 18:39:30

Dan zou er een stuk staalkabel aan moeten zitten. Maar inderdaad, ook die worden bij ons wel eens uit bussen gejat....  ;D

Ook voor de apk (nl) verplicht bij taxi's ;) Of bevestigd aan een kabel of zoals beschreven aan een verklikker die afgaat zodra de hamer verwijderd wordt 8)

mark
Volvo separates men from the boys  

Jeroentjuh

Kijk wel uit met da ding vast schroeven, ik heb mensen gesien die de schroeven dwars door een kabelboom hadden. Krijg je van die rare storingen van waar je lekker mee aant zoeken kan zijn......

Joris_Scholte

Is met die schuifprikkers vastgezet, heb niks geschroefd. Mocht ik me alsnog een keer gaan ergeren aan de plaats, kan ik m altijd nog verplaatsen.