waarom halen ze het eerste gedeelte van de lucht inlaat weg

Gestart door Gommie855, 11-07-2011 21:30:08

Vorige topic - Volgende topic

Gommie855

ze hebben bij de gas inbouw het eerste gedeelte van de lucht inlaat weg gehaald heeft dit een speciale reden ???

wat ik er van begreep heeft dit met de uitblaas te maken,wat ik niet helemaal snap.
zeker niet bij de ingang van je lucht?
wat er nu gebeurd is dat je warme lucht gaat aanzuigen,en het leek me juist de bedoeling om deze zo koud mogelijk naar binnen te krijgen.

niet dat hij er slechter door rijdt,mischien om dat hij een turbo heeft. :eusa_dance:

daytonawim

De luchtslang van het luchtfilterhuis is normaal naar beneden gericht in plaats naar voren.

Als je rijd blaast de lucht in de slang i.pv. dat ie aanzuigd, daar was idd een goede reden voor.

maar das eigenlijk alleen bij een verdamper installatie, kweet niet wat jij hebt, als je LPI hebt mag ie gewoon blijven zitten zoals het altijd hoort te zitten.

Gommie855

Citaat van: daytonawim op 11-07-2011 21:40:29
De luchtslang van het luchtfilterhuis is normaal naar beneden gericht in plaats naar voren.

Als je rijd blaast de lucht in de slang i.pv. dat ie aanzuigd, daar was idd een goede reden voor.

maar das eigenlijk alleen bij een verdamper installatie, kweet niet wat jij hebt, als je LPI hebt mag ie gewoon blijven zitten zoals het altijd hoort te zitten.

het is geen lpi, maar wel met Genius max verdamper
dus het heeft weldegelijk een rede ?

)()()sT

Ja... Zoals Wim zegt gebeurde dat bij verdamper systemen...

En dat bij een T-5  :eusa_shifty:

daytonawim

Ik zou daar maar eens  een AFR meeting op loslaten, of schakelt het systeem bij vol gas gewoon terug op benzine ?

Gommie855

Citaat van: daytonawim op 12-07-2011 19:40:50
Ik zou daar maar eens  een AFR meeting op loslaten, of schakelt het systeem bij vol gas gewoon terug op benzine ?

wat is een AFR meeting?
en bij mij weten kan de verdamper het tot 240pk aan,en als het dan nog niet genoeg zou zijn wel geloof ik.
heb er wel al redeljik mee door gereden ,maar weet niet of hij daarbij heeft omgeschakeld naar benzine.
en hij rijdt super moet ik zeggen.

arjenT5R

mag ik vragen wat het gekost heeft?
verdamper installatie staat wel als G3 op kenteken? of gewoon als lpg?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

daytonawim

Schiet us een fototje van onder je motorkap als je wilt.

Gommie855

ik heb al kiekjes geschoten maar moet even op hulp wachten om ze verstuurt te krijgen >:(
ben al blij als ik een e-mail de deur uit krijg :P
en ja na eer en geweten staat hij te boek als een g3 installatie,heb net het schrijven ontvangen van de RDW ivm de verandering,heb alleen nog niet het orgineel binnen.
groet ronald