help we verdrinken: water in ventilatiekanaal

Gestart door erikb1971, 04-07-2011 19:23:35

Vorige topic - Volgende topic

erikb1971

Net even een Poolse moesson gesimuleerd... en alles blijft netjes droog... jullie zijn geweldig... morgen de ventilator motor schoonmaken en doorsmeren!

cas

mooi! kachelventilator pak je vanuit je dashboardkastje en via de onderplaat het beste weg.

dichtkitten is niet nodig. het water kan nu gewoon weg. had ik al gezegd dat je ook even de afvoerslangen van onder je parafaan even goed tot onderaan moet doorprikken?

er zit al gauw een liter of 10 in die bak als deze vol zit  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

erikb1971

Citaat van: cas op 09-07-2011 00:44:44
had ik al gezegd dat je ook even de afvoerslangen van onder je parafaan even goed tot onderaan moet doorprikken?

Onder de wattes?

Kachelmotor schoongemaakt en gesmeerd, en hij piept niet eens meer als je een bocht naar links maakt!

cas

Citaat van: erikb1971 op 09-07-2011 17:40:30
Citaat van: cas op 09-07-2011 00:44:44
had ik al gezegd dat je ook even de afvoerslangen van onder je parafaan even goed tot onderaan moet doorprikken?

Onder de wattes?

Kachelmotor schoongemaakt en gesmeerd, en hij piept niet eens meer als je een bocht naar links maakt!

die zwarte kunststof plaat onder je ruitenwissers waar al het water inloopt, dit moet worden afgevoerd, en gaat via twee dikke slangen naar beneden. Die willen wel eens verstopt raken door takjes of blaadjes die blijven hangen. Vooral onderaan, daar waar de slang een gaatje heeft en met een ty wrappie vastzit aan een andere slang. ( passagiers kant)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

erikb1971

Citaat van: cas op 09-07-2011 22:54:17

die zwarte kunststof plaat onder je ruitenwissers waar al het water inloopt, dit moet worden afgevoerd, en gaat via twee dikke slangen naar beneden. Die willen wel eens verstopt raken door takjes of blaadjes die blijven hangen. Vooral onderaan, daar waar de slang een gaatje heeft en met een ty wrappie vastzit aan een andere slang. ( passagiers kant)

check!
gedaan!
Danku!