tom_850t5 blog

Gestart door tom_850t5, 09-06-2011 21:49:30

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Je hebt per ongeluk geen diesel blok gemonteerd? :o

tom_850t5

zo, weer hele tijd geleden dat ik wat heb gepost.

toch weer e.e.a. gebeurd wat het vermelden waard is.

Heb ondertussen een appartement gekocht, waar ik druk aan het verbouwen ben, naast een fulltime baan.
Dus op de late avond na het klussen in het autootje gestapt, lekker naar huis, dacht ik i.i.g.
Enige geluid dat hoorbaar was bij het draaien vd sleutel, was 'tik'.
Nog een poging gedaan om hem aan te duwen, maar dat is blijkbaar geen optie...  :eusa_whistle:
Dus de eerste beste auto aangehouden die langs reed en deze was bereid hem ff aan te slepen.
Thuis gelijk accu en dynamo gecheckt, beide in orde, dus volgende dag startmotor besteld op me werk, gemonteerd, wat niet echt een fijn klusje is om te doen op straat, maar de auto start weer prima.

Van de week een setje Comets aangeschaft via Wout309t, opgehaald in Hardinxveld, nog even staan ouwehoeren met nog een ander forumlid erbij, naam ben ik ff kwijt.
Vandaag de banden eromheen gedraaid, wielen erop gezet en op verzoek van Wout, hier een tweetal foto's (in waardeloze tel. kwaliteit, uiteraard  :) )

en ik weet dat ie nodig gewassen moet worden.

Verder hoop ik ergens volgende week met een vriend naar Duitsland te gaan, mogelijk de ring even paar keer rond, hier en daar een kroeg bezoeken en op zoek naar een mooie Fraulein of 2  ;D

een ieder die ook vakantie heeft, geniet ervan, en de rest, werk ze.

Tom

Wout309t

Netjes, staat goed!
Is een nette auto verder, dat heb ik wel gezien van de week!
2011 V70 2.0T R-Design MT

tom_850t5

en toch nog eentje, nu wél gewassen

Julian

Citaat van: tom_850t5 op 05-08-2012 15:39:38
en toch nog eentje, nu wél gewassen

http://i45.tinypic.com/ibifdj.jpg
Staat wel mooi hoor met die Comets!
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM