HELP!!

Gestart door RonnieDuck, 29-05-2004 14:00:35

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Hallo allemaal,

Een tijd weggeweest door omstandigheden met onderandere mijn i-net provider e.d.

Echter weer helemaal terug.

Gister is met natuurlijk het veel te warme weer, mijn aanjager ermee gekapt. Op geen van de 4 standen kom er ook maar een zuchtje lucht uit de roosters. Mijn vraag is of dit een bekend probleem is en uiteraard of het makkelijk is op te lossen!!!!

Ja de zekeringen heb ik al nagekeken!!!

Mvg Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

s©ub@

aanstuur relais ook gecontroleerd?

klinkt alsof je met een spaninings/multimeter mag gaan stunten... :-\
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Ben123

misschien de kachelweerstand stuk?

Jeroentjuh

ff zekering en relais controleren. Zijn die goed dan moet je ff naar de kachelweerstand kijken. Kan ook zijn dat je kachelmotor zelf kapot is, die kun je er zo uitdraaien, kun je ff voelen of die zwaar draait.

RonnieDuck

Waar kan ik dat relais en die weerstand ergens vinden??? Toch hoog tijd voor een vraagbaak ofzo!!!

alvast bedank jongens!!!!

s©ub@

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Xander

De Weerstand zit onder het dashboard kastje, maar als die kapot is doet je aanjager het alleen in de hoogste stand.
Succes ,
Xander

denkweb

Kabelbreuk/los? Pas je radio ingebouwd en een kabel gemolesteerd bij het op zn plek duwen van de radio wellicht?

RonnieDuck

Ik heb gister mijn relais vervangen, deze was helemaal gesmolten. Erg vreemd want beide zekeringen zaten er nog in!!! Nu doet alleen de hoogste stand (4) het maar. Zeer waarschijnlijk dus ook die weerstand stuk. Als ik tijd heb spoor ik die vandaag op!!!

thx allen

Mvg Ronald