Barry-B stelt zich voor!

Gestart door Barry-B, 16-07-2011 12:48:05

Vorige topic - Volgende topic

Barry-B

Bedankt allemaal! ;D

Citaat van: Galactica op 17-07-2011 10:57:51
Welkom hier.

Contactslot slijtage heb ik ook. (maar mijn km stand is wel hoger).
Geeft inderdaad storing op verlichting  (en nog wat meer in mijn geval) >:(

Maar ach, zo "leer" je je auto kennen  :)

Achja, dat zal ook wel te repareren zijn toch? kan niet veel meer werk zijn dan een ander slot monteren. Al ben ik wel benieuwd of dat zomaar gaat ivm sleutelcodes en de startonderbreker..

Citaat van: arjen850 op 17-07-2011 13:33:24
Hey welkom op dit forum :D Garage zuidbroek :eusa_think:

Ervaring met dat bedrijf? Het leek mij in eerste instantie ook niet echt safe. De showroom is ook erg donker daar.. Maar eenmaal binnen bleken er wel wat volvo liefhebbers onder het personeel te zijn. Er was op dat moment ook een oud clublid met een mooie DOP T5-R voor een bandenwissel dus daar gelijk een praatje mee gemaakt. :P
En voor mij was dat het eerste bedrijf (van de +/- 5) waar ik vriendelijk werd geholpen..  De overige bedrijven namen mij niet serieus of reageerden of ik gek was geworden als ik wat op te merken had over hun 'perfecte' auto. Toch wel droevig om te constateren :(

cas

Citaat van: Barry-B op 17-07-2011 14:08:26
Bedankt allemaal! ;D

Welkom hier.

Geeft inderdaad storing op verlichting  (en nog wat meer in mijn geval) >:(

Maar ach, zo "leer" je je auto kennen  :)

Achja, dat zal ook wel te repareren zijn toch? kan niet veel meer werk zijn dan een ander slot monteren. Al ben ik wel benieuwd of dat zomaar gaat ivm sleutelcodes en de startonderbreker..

Ervaring met dat bedrijf? Het leek mij in eerste instantie ook niet echt safe. De showroom is ook erg donker daar.. Maar eenmaal binnen bleken er wel wat volvo liefhebbers onder het personeel te zijn. Er was op dat moment ook een oud clublid met een mooie DOP T5-R voor een bandenwissel dus daar gelijk een praatje mee gemaakt. :P
En voor mij was dat het eerste bedrijf (van de +/- 5) waar ik vriendelijk werd geholpen..  De overige bedrijven namen mij niet serieus of reageerden of ik gek was geworden als ik wat op te merken had over hun 'perfecte' auto. Toch wel droevig om te constateren :(

Gaat om het blok wat achter je sleutelcilinder zit. kost iets van 5 tientjes, en is met een kwartier gewisseld  ;)   dus niets opnieuw programmeren.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Miel850

Citaat van: Barry-B op 16-07-2011 16:17:49
Citaat van: Vulk op 16-07-2011 13:36:30
Meer foto's van die bestuurdersstoel graag, lijkt me geen originele.
Heb je een check van de kilometerstand? Problemen met't contactslot na 160k lijkt me sterk, al kan het wel natHuurlijk.

Ja ik heb een NAP uitdraai en een afgestempeld onderhoudsboekje.
Bestuurdersstoel is inderdaad geen origineel, maar van ASS. Zit verder erg goed!

Citaat van: janjoh op 16-07-2011 13:38:01
Welkom, en nette bak!

Dankje! :D

Bijzonder mooie wagen!

En een stoel van ASS daar moet je wel goed in zitten  :P

Gr.
Miel
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Barry-B

Citaat van: cas op 17-07-2011 15:33:56
Bedankt allemaal! ;D

Welkom hier.

En voor mij was dat het eerste bedrijf (van de +/- 5) waar ik vriendelijk werd geholpen..  De overige bedrijven namen mij niet serieus of reageerden of ik gek was geworden als ik wat op te merken had over hun 'perfecte' auto. Toch wel droevig om te constateren :(

Gaat om het blok wat achter je sleutelcilinder zit. kost iets van 5 tientjes, en is met een kwartier gewisseld  ;)   dus niets opnieuw programmeren.

Kijk dat is mooi om te horen! Nu alleen even kijken waar ik een nieuwe kan vinden.

Citaat van: Miel850 op 17-07-2011 16:37:25
Citaat van: Barry-B op 16-07-2011 16:17:49
Citaat van: Vulk op 16-07-2011 13:36:30
Meer foto's van die bestuurdersstoel graag, lijkt me geen originele.
Heb je een check van de kilometerstand? Problemen met't contactslot na 160k lijkt me sterk, al kan het wel natHuurlijk.

Ja ik heb een NAP uitdraai en een afgestempeld onderhoudsboekje.
Bestuurdersstoel is inderdaad geen origineel, maar van ASS. Zit verder erg goed!

Citaat van: janjoh op 16-07-2011 13:38:01
Welkom, en nette bak!

Dankje! :D

Bijzonder mooie wagen!

En een stoel van ASS daar moet je wel goed in zitten  :P

Gr.
Miel

Dank je wel! En daarom gaat ie ook niet weg  :P

arjen850

Bedankt allemaal! ;D

Welkom hier.

Heb wel eens wat auto's van hun onder mijn handen door laten gaan ja :eusa_whistle:

cas

start schakelaar is hij onder bekend. 50,50 ex bij de dealer.  9447803   dit was voor mijn t-5r 95er. Denk dat hij wel het zelfde is, maar toch even met je chassis nummer die van jou erbij zoeken  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

schipperrob

2 weken terug kreeg ik de sleutel niet meer in het contactslot,
Sta je dan onderweg..met hulp van anwb is met een hamer de sleutel erin gegaan.
Auto naar Hooftman waddinxveen gebracht.
Contactslot vervangen.
Stuurslot             €63.52
Slotset op code   €221,00
doett nu weer

Barry-B

Citaat van: arjen850 op 17-07-2011 23:27:21
Heb wel eens wat auto's van hun onder mijn handen door laten gaan ja :eusa_whistle:

Klinkt niet echt positief..?

Citaat van: cas op 18-07-2011 00:03:04
start schakelaar is hij onder bekend. 50,50 ex bij de dealer.  9447803   dit was voor mijn t-5r 95er. Denk dat hij wel het zelfde is, maar toch even met je chassis nummer die van jou erbij zoeken  ;)

Erg bedankt voor de info! :)
Vandaag de reactiestangen en een nieuw sierstuk voor de uitlaat ontvangen! :laugh: