Nieuw lid volvo 850 2,3 t5 owner roboy1985

Gestart door roboy1985, 17-07-2011 22:33:18

Vorige topic - Volgende topic

roboy1985

Liefst wil ik een t5 estate handgeschakeld dus als iemand interesse in een ruil of interesse in mijn auto heeft neem even contant op mvg roy

dehaaz

is toch iemand op het forum die juist een automaat wilde??

roboy1985

Klopt volgens mijn een man met een estate. Ik ben al met hem bezig
Maar bedankt voor de tip

Mvg roy

Ferry Jacobs

Ik denk even foto's kijken ;)

Grats man, goed om te horen dat ie goed rijd.

roboy1985

http://link.marktplaats.nl/471039012

Hier staat de auto te koop voor iemand van het forum mag hij weg voor 2500 euro

Auto krijgt vandaag apk en beurtje

daytonawim

Ongelofelijk hoeveel nieuwe forum leden wij krijgen, die allemaal weer rap van hun auto afmoeten.

Op het forum verkoop je of een hele goede en mooie auto, of iets voor een leuke forum prijs met wat werk of zo.

)()()sT

.... los van alles: staat die watertemperatuurmeter altijd zo hoog?

daytonawim

Je bent weer scherp vandaag Joost :-), had de foto wel gezien en dus niet echt gekeken.

Overigens als er een map met facturen van reparaties aanwezig is, staan daar vast de Km standen op, controleer dat goed, want anders kan een leuke verkoop eindigen in een leuk financieel drama !

Wibren

Citaat van: roboy1985 op 04-08-2011 13:27:34
http://link.marktplaats.nl/471039012

Hier staat de auto te koop voor iemand van het forum mag hij weg voor 2500 euro

Auto krijgt vandaag apk en beurtje
Is dat niet de oude van sean850 :eusa_think:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

roboy1985

Ja klopt is de oude van sean850. Hij hoeft niet weg heb alleen liever een handgeschakelde en estate in verband met me hond

De auto wordt goed verkocht dus niet half onderhoudt er aan enzo

Vandaag heeft de auto nieuwe handrem blokken en nieuwe handremkabel gemonteerd gekregen

Stuur kogel is vervangen

Maar wat ik al zeg hij hoeft niet weg anders had ik er niet zoveel geld aan uitgeven

Ik had eigenlijk een estate t5 gekocht uit rotterdam van een forum lid had hem geld geboden en hij was accoord gegaan maar in 1 keer was hij voor iemand ander gereseveerd Beetje raar maar om dat ik toch besmet was met het virus heb ik deze t5 gekocht

Zolang er geen leuke ruil of een goede prijs beur gaat hij niet weg

heb er veel te veel schik mee en het kost heel veel geld om al die losse goodies die deze al bevat op de volgende te krijgen

mvg roy

roboy1985

Zo vandaag weer even aan het sleutelen geweest. Waar kan je goed volvo 850 onderdelen kopen ben vandaag aardig aan het zoeken geweest maar kon weinig vinden

mvg roy

UserID6342

daytonawim

De Dealer maar dat wist je waarschijnlijk wel, verder nog estate services in Obdam, nordicar heerhugowaard, ET in Moerdijk en niet onbelangrijk het forum, marktplaats en Ebay Duitsland

Sloperijen, hunter in Gorredijk, verwijst in uden en Elverink ( kwet zo niet even waar die zit)

daytonawim

Die temperatuur zender zou ik maar eens vervangen, kan je het beste in 1 keer met de thermostaat doen.

Je meter behoort eigenlijk altijd op 3 uur te blijven staan (als ie eenmaal warm is)

roboy1985

Ja klopt dat zijden ze ook bij me garage. die maken het in orde

Gister weer met de volvo naar assen gereden met 4 stevige mannen. Heerlijke auto met een redelijk verbruik heb volgens verbruik meter 9.4l op de 100km gereden , maar Ik ga van 1.10 uit aangezien ik nog een paar keer een sprintje trok met een tesla roadster

Mvg roy