iemand ervaring met volvo vida en dice

Gestart door minizeist, 09-08-2011 15:27:28

Vorige topic - Volgende topic

minizeist

Hallo allemaal,

ik zat vandaag te kijken om mijn volvo v70 uit 1999 uit te lezen. Nu vond ik op internet een dice interface die je aan de computer kan hangen en dan in volvo vida uit kan lezen. Heeft iemand hier ervaring mee? en zo ja weet je misschien ook of het werkt op een volvo v70 uit 1999.

maartendeb

Sbv

Citaat van: minizeist op 09-08-2011 15:27:28
Hallo allemaal,

ik zat vandaag te kijken om mijn volvo v70 uit 1999 uit te lezen. Nu vond ik op internet een dice interface die je aan de computer kan hangen en dan in volvo vida uit kan lezen. Heeft iemand hier ervaring mee? en zo ja weet je misschien ook of het werkt op een volvo v70 uit 1999.

Ligt eraan of het ook echt een modeljaar 99 is, of een 98-er die in 1999 op kenteken gezet is. Ervaring met Vida en dica ja

minizeist

dus een 98er kan ik er niet mee uitlezen ? kan ik dat nog ergens aan zien of het een echte 99er is of een 98er die laat op kenteken is gezet?

Sbv

Citaat van: minizeist op 09-08-2011 20:57:50
dus een 98er kan ik er niet mee uitlezen ? kan ik dat nog ergens aan zien of het een echte 99er is of een 98er die laat op kenteken is gezet?
Heb je een ETM ?

Een 98-er kan je er niet mee uitlezen. Dat kan ik bevestigen. Onze S70 geeft nogo aan. He Vida eigenlijk die meldt netjes dat de auto van voor 99 is terwijl het op kenteken een 99-er is.

Heb je electronische cruise control, en geen vacuum systeem ? en uit mijn hoofd geen bougies meer, maar 5 bobines