cd wisselaar bekabeling

Gestart door Rens_850 T5, 30-07-2005 18:30:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rens_850 T5

Hoi forum leden

IK heb pas 'n volvo wisselaar op de kop weten te tikken voor bij mijn sc-800 ennu is mijn vraag:

Wie weet of mijn 850 T5 sedan uit 94 is voor bekabelt voor de wisselaar of waar ik die dan eventueel zou kunnen vinden of zou moeten liggen?

Ik heb de zijpanelen in de kofferbak aan beide kanten los gehad maar kon geen stekkertje vinden voor de voeding van de wisselaar. Aan de wisselaar zit een zwart stekkertje voor de voeding maar kon geen stekkertje vinden wat ik daar op zou kunnen klikken.

Als er niets ligt neem ik aan dat ik gewoon een kabel van de accu naar de kofferbak moet trekken voor de plus in iedergeval.

hoop dat iemand mijn kan helpen.

Groetjes Rens

Emiel

#1
Voor de wisselaar ligt niks voorbekabeld. Als je een wisselaar koopt bij de dealer zit daar een voedingkabel bij die je tussen de stekkeraansluiting monteerd van de elektrische antenne aansluit.

Emiel

Hen3

#2
Als er geen kabel bij de wisselaar zit zul je deze nog moeten kopen ben ik bang. Ik heb 'm ook zelf gelegd langs de dorpelbekleding. 't Is wel een duur kabeltje geloof ik....

Wauter

Volvo onderdelen meestal duur, maar ja, je rijdt ook wel wat he!!

llinssen

ook als je een kenwood kabel wilt kopen schrik je je een ongeluk. Hierin staat Volvo eens niet alleen.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

911sap11

Eigenlijk is het een werkje van niets. Vorige maand zelf aangelegd. Dus als je nog vragen hebt !?  ;)

kabel cd-wissel      onderdeel:9452032
€ 49,01 excl. btw.  Dus inclusief € 58,32

Succes.