T5R Evolution?

Gestart door LekkeRRRR, 30-05-2004 10:45:34

Vorige topic - Volgende topic

LekkeRRRR

Zojuist op een duits forum gelezen:

Es gab da auch den T5R Evolution mit 315PS und limitiert auf 100 Stk 50gelb und 50 grün (gab es als Kombi und als Stufinger), der Chef von meinem Bruder hat noch so ein Teil und das Museum in Göteborg wür ganz heiß drauf!

Hoor ik voor het eerst. Iemand meer informatie hierover?

;)/jan

denkweb

Kweet wel iets van een tiental creme-witte... dat waren test-wagens...

s©ub@

waren dat niet de bi-turbo motoren waar ik ooit eens iets over heb gelezen/gehoord?

volvo is heel goed in het maken van stofwolken met hun pr-afdeling, dus of het echt waar is?

het verhaal wat ik heb gehoord is dat er inderdaad een witte serie is geweest die alleen door volvo-personeel gereden zou zijn en waar ook inderdaad een zwaardere motor inzat (het verhaal was een bi-turbo blok) alleen zijn al deze wagens na verloop van tijd weer terug gekomen/geroepen naar zweden...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

M a r c

Er waren witte (Pearl White) T-5R's inderdaad. Die zijn echter nooit verkocht maar allemaal verschrot. In de VS zijn wel een serie witte T-5R's geleverd maar buiten de speciale witte kleur is de techniek 'gewoon' hetzelfde als bij onze (oeps, jullie....) T-5R's.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

s©ub@

... de jouwe ook nog steeds hoor marc ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

M a r c

:D  Heb je ook weer gelijk in, het blijft een T-5R ook al is ie nu even niet rijdbaar. Alhoewel, hij rijdt nog wel gewoon.... je moet alleen gebukt zitten.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl