Kilometer teller stopt met tellen.

Gestart door Dicks850, 30-07-2011 16:10:06

Vorige topic - Volgende topic

Dicks850

Wie weet wat het zou kunnen zijn! Vandaag is de kilometerteller en de dagteller gestopt met optellen :eusa_think: Ze hebben bij de APK wel een hoes vervangen bij 1 van de voorwielen, zou dit er mee te maken kunnen hebben!

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Dicks850

Ik heb het is allemaal bekeken aan de hand van foto's hoe je dat moet doen, maar durf er zelf niet aan te beginnen :-\ weet iemand misschien een hendige mens in de regio Eindhoven die dat voor mij zou kunnen maken.

Marans wil er meteen een andere tellerunit in zetten, maar heeft deze niet van mijn type Volvo, het is wel een veel voorkomend euvel zegt men!

Wie kan helpen!? :)

Chris

Citaat van: Dicks850 op 01-08-2011 09:26:38
Ik heb het is allemaal bekeken aan de hand van foto's hoe je dat moet doen, maar durf er zelf niet aan te beginnen :-\ weet iemand misschien een hendige mens in de regio Eindhoven die dat voor mij zou kunnen maken.

Marans wil er meteen een andere tellerunit in zetten, maar heeft deze niet van mijn type Volvo, het is wel een veel voorkomend euvel zegt men!

Wie kan helpen!? :)

Het valt best wel mee.

Gewoon de handleiding uitprinten die je hier op het forum kan vinden en de foto's bekijken van mensen die het al hebben gedaan. In mijn blog (Twee en een halve Thor) staat ook een kleine fotoreportage van toen in mijn 850 nog had.

Als je er vragen over hebt moet je maar even PB-en.

Dicks850

Ben een onbenul met techniek ::) beetje hulp van buitenaf is welkom, ik kijk goed, met de 2e keer weet ik het dan wel! ;)

mehn

Citaat van: Dicks850 op 01-08-2011 09:40:42
Ben een onbenul met techniek ::) beetje hulp van buitenaf is welkom, ik kijk goed, met de 2e keer weet ik het dan wel! ;)

Ik wil het best voor je doen, maar ik zit zo'n 100km ten zuiden van Eindhoven ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

haasje

Ook hier ben je welkom. Ik zit in boxtel, dus dat moet te doen zijn.

Dicks850

Chris wilde me ook al helpen, maar komt uit Rotterdam, is voor hem toch wel een eindje rijden, ik denk dat het toch verstnadig is om de meest makkelijke oplossing te pakken.

Hoe kan jij mij helpen!

haasje

Ik heb je even een pb gestuurt met mijn telefoonnummer