Aanranding in Utrecht

Gestart door wimped, 27-07-2011 18:09:47

Vorige topic - Volgende topic

wimped

:-[
Vanmiddag werd mijn geliefde Volvo aangerand in Utrecht. :evil:
De daderes een middelbare vrouw in een (sl)opel astra, die deze schanddaad met een kapotte neus moest bekopen.
Ook het licht in haar li oog zal zij tijdelijk moeten bekopen. ;D

De Geliefde Volvo doorstond deze schanddaad niet geheel, aan de re achterzijde zijn krassen van haar (nagels) zichtbaar. Ook de wielversiering was gebroken, en de bumper zal geheel moeten worden vervangen.
Na de expertise zal auto direct in oude luister worden hersteld bij een (ws schanddalig) dure4 dealer, opdat onze vak uitstapjes doorgang kunnen vinden.

Een verdrietig forumlid :eusa_think:

wim

rammstein01

Had de daderes geen SOA, altijd link zo'n aanranding.

Succeskimo met de afhandeling

wimped

Nee ze is altijd netjes geweest ;D, maar nu lees ik net een ernstig feit, nl dagwaarde -/- schade
is econ totallos?! >:(

Dagwaarde zou zo'n 1500 €  moeten zijn, auto ziet er nog niet netjes uit, alhoewel ik nu alle onderdelen heb om hem/haar netjes te maken, en de schade wordt geschat op zo'n 1400 €.
Wat dan?

wim

ps dank voor het medeleven :P

cas

kans is groot dat het gewoon betaald wordt  ;)  maatje van me had ook 1300 euro schade bij een dagwaarde van 1500 euro.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

wimped

:eusa_clap:

Hope so

Had het eerst in eigen beheer willen doen, maar dat duurt te lang vlgs mijn vrouwen ::)

wim

UserID6342

Misschien dat ik iets voor je kan betekenen, maar eerst maar eens kijken wat de verzekering met de schade gaat doen.

Robert855

Je kan bij de schade hersteller aangeven dat de auto in IEDER geval gerepareerd moet worden, desnoods met gebruikte sloop onderdelen of imitatie. zelfs bij total los kun de de auto behouden als je dat maar goed afspreekt met de schade hersteller. deze zal er dan alles aan doen om de klus te behouden (het is ook zijn inkomen) en bij de schade expert aangeven dat de auto gerepareerd kan worden. het kan zo zijn dat de verzekering minder uitkeert dan normaal omdat de hersteller minder grote schade opgeeft, dus houdt daar wel rekening mee.

wimped

Dank Dirk en Robert 855  ;D

Op last van mijn ega moet de auto zsm klaar zijn (rijdbaar), dat valt nu wel mee, maar we hebben nog wat uitstapjes in petto next week. :eusa_drool:
Dus heb ik inderdaad aangegeven dat ik de auto gerepareerd wil hebben.
Eerst zei die man, nja de staat van de auto........................... :eusa_whistle:
Waarop ik zei; nou motorkap scharnieren liggen klaar voor montage, strips li ook dus wat staat ! :police:
Verder ziet hij/zei er redelijk uit (van buiten dan).
Voor de carterventilatie, waar ze niets van weten, hoop ik met een forumlid aan de slag te kunnen   (dirk342?) ???

we wachten maandag de tel maar af, ik zal hem gewassen klaar zetten, en alle onderdelen in de "backoffice) :laugh:

wim

Ferry Jacobs

Schande zulke dingen! Dat soort auto's die dat soort dingen doen moeten ze meteen naar de sloop brengen en persen in de ransigste pers!!  8)

Ik hoop dat je volvo snel weer opknapt  ;)

wimped

Ze moet voor de "onderkaak"naar de tandarts, :eusa_dance:
Li oog is tijdelijk verwoest,  :eusa_clap:
en natuurlijk is mijn Volvo minder zwaar gekraakt, ;D
maar die vrouw moesten ze........................................................... :eusa_wall: :police:

wim

cas

Citaat van: wimped op 28-07-2011 23:10:44

Ze moet voor de "onderkaak"naar de tandarts, :eusa_dance:
Li oog is tijdelijk verwoest,  :eusa_clap:
en natuurlijk is mijn Volvo minder zwaar gekraakt, ;D
maar die vrouw moesten ze........................................................... :eusa_wall: :police:

wim

zonder vrouwen.... zouden wij ook hier niet zitten he  :police:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

wimped

Jack v

Ik denk dat je beter naar Cas kunt rijden voor je ventilatie Wim. Den Haag of Nijmegen schellt nogal wat.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

wimped

Dirk ken ik
vandaar

hoorde net dat schade veel duurder wordt dan die 1500 die men eerst zei........
We wachten af

Wim